Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-01-2010, 00:54   #1
FruFin
Medlem

FruFin sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Meldinger: 62
FruFin er som en uslipt juvél.FruFin er som en uslipt juvél.FruFin er som en uslipt juvél.FruFin er som en uslipt juvél.
Exclamation Førstegangsmamma i Drammen, 34 år ved termin i mars.. Noen bedre?? :)

Jeg er 33 og innen jeg har gutten min her, har jeg jammen rundet 34!
Jeg blir glad om det finnes andre i Buskerud eller Akershus som også er "litt voksne" og som tar kontakt!

Vi skrives!?

FruFin er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-01-2010, 13:54   #2
Nikki-mor
Medlem

Nikki-mor sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Lierskogen
Meldinger: 431
Nikki-mor har mye å være stolt av.Nikki-mor har mye å være stolt av.Nikki-mor har mye å være stolt av.Nikki-mor har mye å være stolt av.Nikki-mor har mye å være stolt av.Nikki-mor har mye å være stolt av.Nikki-mor har mye å være stolt av.Nikki-mor har mye å være stolt av.
Sv: Førstegangsmamma i Drammen, 34 år ved termin i mars.. Noen bedre?? :)

Hei Frufin

Jeg blir 38 før nr 2 + 3 melder sin ankomst. Var 36 da storesøster kom. Er fra og jobber i Drammen, men bor på Lierskogen.
Gammel 25-01-2010, 00:14   #3
underlig
Seniormedlem

underlig sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 1,893
Blogginnlegg: 10
underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er fortsatt 39 ved termin (på hengende håret) og var i tvil om jeg passet i kategorien moden (som strengt tatt burde forbeholdes 40+). På den annen side er det greit med et forum for voksne - husker fra forrige runde at det var litt slitsomt med de gravide på min datters alder og modenhetsnivå. Ingenting galt om henne, hun er en moden 20 åring.
Gammel 25-01-2010, 08:04   #4
*Lene*
Veteranmedlem

*Lene* sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Røyken
Meldinger: 3,269
*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.*Lene* har et ubeskrivelig bra rykte.

Moden mamma her og, fyller 38 før babyen kommer Dette er tredje og sistemann dog!
Bor i Røyken, ved grensen til Lier

1994 2008 2010
*Lene* er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-01-2010, 10:04   #5
FruFin
Medlem

FruFin sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Meldinger: 62
FruFin er som en uslipt juvél.FruFin er som en uslipt juvél.FruFin er som en uslipt juvél.FruFin er som en uslipt juvél.
kidoki Sv: Førstegangsmamma i Drammen, 34 år ved termin i mars.. Noen bedre?? :)

Hallo jenter!
Så hyggelig at dere har meldt dere!
Kan ikke dere være med på treff i Drammen? Hvis dere ser på Facebook så finnes det en gruppe der som kaller seg "BiM/DiB-treff Drammensjentene". Jeg er ensom "gamling" der og det hadde vært kjempefint med flere over 30 og 40!
Eventuelt kunne vi lage en ny gruppe forbeholdt alle mødre født FØR 1980..?

Jeg har forresten full forståelse om det er travelt og vanskelig å få til å være så sosial med flere barn enn kun det i magen! Men jeg håper og tror at dere har barnevakter tilgjengelig..?

FruFin er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:49.