Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-07-2010, 20:11   #21
Merca
Medlem

Merca sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Sted: Hordaland
Meldinger: 179
Merca er bare skikkelig grei.Merca er bare skikkelig grei.Merca er bare skikkelig grei.Merca er bare skikkelig grei.
Sv: Heisann!

Så flott med flere modne mammaer her.
Det er ikke vært så mye aktivitet i dette forumet ellers. Tror at alle etter hvert melder seg inn på terminklubbene og har gjort det selv også (er litt aktiv i oktoberklubben)
Jeg er selv 40 år og mannen er nettopp blitt 49. Vi begge har voksne barn (20; 22; 23 år gamle) fra forrige ekteskap og nå venter vi på attpåklatt i oktober. Det er en IVF baby etter 2,5 år med prøving og en MA.
Det er som å begynne på nytt igjen. Alt (svangerskap og følelser) er annerledes nå og vi gleder oss veldig....
Masse lykke til alle sammen her videre
Gammel 28-07-2010, 20:25   #22
alpaca
Medlem

alpaca sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 195
alpaca er fantastisk mot andre.alpaca er fantastisk mot andre.alpaca er fantastisk mot andre.alpaca er fantastisk mot andre.alpaca er fantastisk mot andre.alpaca er fantastisk mot andre.alpaca er fantastisk mot andre.
Sv: Heisann!

...ja - med modne snartmammaer følger det ofte med en moden snartpappa også Mannen min rekker vel å bli 46 før knøttet kommer til verden, og det er hans første barn...stor stas! Han snakker allerede om nestemann... svæææært skeptisk til det jeg da, men regner med at han fort får se hvordan ståa med èn småttis er ...

Jeg har fått barn i to ulike tusenår, to ulike hundreår og tre ulike tiår

alpaca er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:18.