Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-03-2011, 10:01   #1
Wibe
Seniormedlem

Wibe sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 1,514
Blogginnlegg: 2
Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.
De små grå...

Nei, ikke de inni hodet, men de som er . De som man ellers gjerne skjuler gjennom farge på boks. Nå synes jeg det skinner litt vel mye sølv blant mitt ellers veldig mørke hår og jeg skulle så gjerne gjort noe med det.

Er det noen som vet om noen fargeskjulegreier som er trygt å bruke for gravide? Eller må jeg leve fullstendig naturell fram til amminga gjør kål på håret mitt og det meste ligger rundt meg i dusjsluket??

Gammel 12-03-2011, 10:09   #2
Klemmen
Supermedlem

Klemmen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 671
Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.
Sv: De små grå...

Sitat:
Opprinnelig postet av Wibe Vis post
Nei, ikke de inni hodet, men de som er . De som man ellers gjerne skjuler gjennom farge på boks. Nå synes jeg det skinner litt vel mye sølv blant mitt ellers veldig mørke hår og jeg skulle så gjerne gjort noe med det.

Er det noen som vet om noen fargeskjulegreier som er trygt å bruke for gravide? Eller må jeg leve fullstendig naturell fram til amminga gjør kål på håret mitt og det meste ligger rundt meg i dusjsluket??

En del frisører bruker et merke som heter Daviness, og det er naturlig eller økologisk eller noe i den duren og kan iallefall trygt brukes. Det fikk jeg opplyst sist jeg gikk gravid, og kommer til å bruke det denne gangen og.
Men da må du dessverre/heldigvis (stryk det som ikke passer) til frisør
Gammel 12-03-2011, 14:49   #3
Snartimål
Medlem

Snartimål sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 412
Snartimål er bare skikkelig grei.Snartimål er bare skikkelig grei.Snartimål er bare skikkelig grei.Snartimål er bare skikkelig grei.Snartimål er bare skikkelig grei.

Ja jeg har også lest det på nett at det finnes økologisk hårfarge som kan brukes av gravide Jeg farget håret rett før el og kommer til å vente til jeg er 3 mndr på vei. Kommer til å gremmes over de grå, det gjorde jeg sist jeg gikk gravid og ventet til etter uke 12
Snartimål er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-03-2011, 18:00   #4
Didi
Veteranmedlem

Didi sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,565
Blogginnlegg: 45
Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg napper
Enn så lenge....

Apebarnet Didibert Aksjon "få ut Didibert" fullført 17/3-06
Tigergutten Krapylet Aksjon "få ut Krapylet" fullført 17/4-08
Løvinnen Lilletull kom i racerfart 15/8-11
Didi er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-03-2011, 14:07   #5
Snartimål
Medlem

Snartimål sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 412
Snartimål er bare skikkelig grei.Snartimål er bare skikkelig grei.Snartimål er bare skikkelig grei.Snartimål er bare skikkelig grei.Snartimål er bare skikkelig grei.

Sitat:
Opprinnelig postet av Didi Vis post
Jeg napper
Enn så lenge....
...da hadde jeg sikkert blitt skalla!
Snartimål er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-03-2011, 21:01   #6
Tigermor
Medlem

Tigermor sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 422
Tigermor er fantastisk mot andre.Tigermor er fantastisk mot andre.Tigermor er fantastisk mot andre.Tigermor er fantastisk mot andre.Tigermor er fantastisk mot andre.Tigermor er fantastisk mot andre.Tigermor er fantastisk mot andre.

Har redusert belysningen på badet og napper de som kommer i panna.
Forøvrig leser jeg slike tråder ivrig for å få råd og tips
Gammel 13-03-2011, 22:11   #7
C3PO
Veteranmedlem

C3PO sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,800
Blogginnlegg: 4
C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er helt trygt å farge håret når man er gravid, så du skal ikke tenke på dette. Som den forrige frisøren min forklarte for mange år siden, så blir alle kjemikaliene såpass utvannet med alle de andre væskene i kroppen, skal man ikke være redd for giftstoffer.

med Marilyn
C3PO er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:11.