Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Krimskrams
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-11-2013, 19:35   #1
Megan
Seniormedlem

Megan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 1,470
Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.
Question Dere som har katt - hjelp

Jeg kom hjem etter en tid på sykehuset og så at katten vår ser syk ut. Blinkhinnen dekker minst halvparten av øynene. Det hadde utviklet seg rett etter jeg ble innlagt. Katten fikk da ormekur, men øynene ser fremdeles helt grusomme ut. Det hadde også vært noe diaré-lignende på gulvet en dag sa mannen min. Han har ikke hatt tid til å ta med katten til veterinær mens jeg var borte, men skal høre om vi får komme i morgen. Jeg lurer bare på om det er noen kloke hoder som vet hva det kan være.

Er det fortsatt orm, eller er han syk?
Gammel 10-11-2013, 20:55   #2
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dere som har katt - hjelp

Blinkhinnen kan synes pga orm eller infeksjoner. Det kan være at det tar litt tid etter endt ormekur, før øynene er normale igjen. Eller kanskje katten trenger en annen type ormekur. Har dere sett noen slags ormer på den? Tror jeg ville tatt en tlf til dyrlegen og spurt om de anbefaler ny, annen ormekur, eller om de heller vil sjekke ham først.

Sist endret av Firkløver; 10-11-2013 kl 20:58.
Firkløver er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:46.