Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Komplikasjoner og plager
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-02-2015, 17:51   #1
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,860
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.
Blødning etter fingring... Farlig?

Igrunn en del blod.. Men regner med det er tappen...? Vi unngår samleie nå helt i starten, men det gikk litt unna i svingene. Så ja.. Overskriften forklarer. Så var det ikke så "gentle" akkurat heller, så jeg er redd for at vi har provosert tappen til å åpne seg? Er det mulig? Bare husker å ha hørt at man ikke burde tappetafse... Så nå er jeg litt redd. Håper jo at noen forteller meg at tappetafsing heller ikke er farlig...

Har ikke blødd en dråpe tidligere.. Er 5+4 i dag.
Gammel 15-02-2015, 18:44   #2
miss.ess
Medlem

miss.ess sin avatar

Medlem siden: Feb 2015
Meldinger: 56
miss.ess er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Blødning etter fingring... Farlig?

Det høres helt ufarlig ut
I gravid tilstand øker blodgjennomstrømningen i slimhinnene samtidig som den blir tynnere og skjørere, noe som også gjør den mer sårbar for blødninger. Det kan være fra selve skjedeveggene eller mormunnen (tappen som du betegner det som). Blødninger fra den er som regel ufarlige, men om blødningen kombineres med koagler (klumper) eller smerter/murringer kan du være litt mer på alerten.
miss.ess er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-02-2015, 19:50   #3
Beate78
Medlem

Beate78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Åsnes
Meldinger: 366
Blogginnlegg: 25
Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.

Tror nok ikke det er farlig jeg heller. Da jeg var gravid med snuppa mi for 16 år siden så var jeg på første svangerskapskontroll i uke 6. Da var det helt vanlig at legene tok celleprøve av gravide. Og det kan vel nesten betegnes på lik linje som tappetafsing Hvis du får smerter eller at det kommer klumper er det større grunn til bekymring. Men hvis du er veldig bekymra så snakk med legen i morgen så får du kanskje komme inn til ul for å se at alt er som det skal
Og mange sa/kjemiske.. Hab.abort + PCOS
Lille knøtt kom 21.1.14 og nytt bittelite knøtt er ventet i aug/sept 15. Perfekt overraskelse sett på ul 4/2
Beate78 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-02-2015, 20:24   #4
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,860
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.

Åh, så bra blødningen stoppet igjen heldigvis

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:17.