Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Krimskrams
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-02-2015, 12:28   #1
Røya
Medlem

Røya sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 384
Røya vil raskt nok bli berømt.
Hva er greia ...

... med disse som legger inn urelaterte innlegg på eldgamle tråder? Noen gidder lage seg en bruker for å legge ut ett slikt innlegg, som ikke har noe med temaet å gjøre. Ikke kan jeg se at det er noen lenker i innlegget som man kan forvente med spam og virusspredere, så hva er poenget?

Ting jeg lurer på i dag når jeg istedet burde jobbet.

Røya er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-02-2015, 12:43   #2
MammaIgjen
Medlem

MammaIgjen sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Sted: Tønsberg
Meldinger: 38
MammaIgjen er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Hva er greia ...

Eller så surfer de fra tlf og tror de skriver i rett tråd..... Ikke vet jeg.... Men litt merkelig ja.
Gammel 16-02-2015, 12:53   #3
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Det virker som de skriver i feil tråd fordi de faktisk kopierer tidligere svar (deer et ikke folk men maskiner). Om du Googler litt av innlegget neste gang finner du en annen som opprinnelig sa det. Hvorfor de har laget spambot som gjør dette, lurer jeg og på felles for dem er at de har opphav i Pakistan, og legger inn nick I signaturen. Nå etter jul har noen varianter arabisk skrift i signaturen. Vi sletter og utestenger så fort vi finner dem .
Gammel 16-02-2015, 22:46   #4
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis noen oppdager slike varianter som Lita beskriver, er det fint om de innrapporteres så vi i morderatorgruppa får slettet!
Gammel 16-02-2015, 22:54   #5
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

..men sånn bortsett fra sånne spamboter, er jeg enig med deg, Røya Er nok sånn at tråder googles eller søkes fram, og datoer blir ikke sett på....

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:29.