Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Keisersnitt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-02-2012, 14:58   #1
Tuva78
Seniormedlem

Tuva78 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Nordland
Meldinger: 1,753
Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sykehusbag til KS

Lurer om det er noe spesielt man trenger å ta med seg når man skal ha KS vs normal fødsel? Noe som kan være kjekt å ha etter et snitt? Regner med man får det meste ordnet på sykehuset, men om noen har gode tips i forhold til sår osv så kom med det.

Pga seteleie vet jeg ikke enda om det blir snitt eller vanlig fødsel, så greit å være forberedt på begge deler.

Tuva78 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-02-2012, 15:04   #2
Carmenzita
Seniormedlem

Carmenzita sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,290
Blogginnlegg: 34
Carmenzita har et ubeskrivelig bra rykte.Carmenzita har et ubeskrivelig bra rykte.Carmenzita har et ubeskrivelig bra rykte.Carmenzita har et ubeskrivelig bra rykte.Carmenzita har et ubeskrivelig bra rykte.Carmenzita har et ubeskrivelig bra rykte.Carmenzita har et ubeskrivelig bra rykte.Carmenzita har et ubeskrivelig bra rykte.Carmenzita har et ubeskrivelig bra rykte.Carmenzita har et ubeskrivelig bra rykte.Carmenzita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sykehusbag til KS

Du trenger ikke å tenke på noe spesielt i forbindelse med snitt.
Det du trenger ekstra får du på sykehuset = smertestillende.

Carmenzita er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-02-2012, 17:10   #3
melody
Seniormedlem

melody sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 1,552
melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.melody har et ubeskrivelig bra rykte.

lurt med klær som ikke strammer over snittet gravid joggebukser synes jeg er det beste (men det foretrekker kanskje alle som har født?).
Gammel 16-02-2012, 20:36   #4
Smaaen
Supermedlem

Smaaen sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 632
Smaaen er fantastisk mot andre.Smaaen er fantastisk mot andre.Smaaen er fantastisk mot andre.Smaaen er fantastisk mot andre.Smaaen er fantastisk mot andre.Smaaen er fantastisk mot andre.Smaaen er fantastisk mot andre.

Jeg skal ha med meg manuell pumpe. Kom ikke igang med amming med en gang sist og da måtte jeg bruke de store elektriske pumpene på pumperommet. Det var slitsomt og vondt å dra innom dere hele tiden.
Tar derfor med meg pumpe i tilfelle rottefelle.

Har også blitt tipset om å ta miniform for luftsmerter.

Vie bukser som ikke strammer over snittet.

Lykke til
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:48.