Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-09-2012, 10:38   #1
mizuno
Medlem

mizuno sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Meldinger: 77
mizuno har en aura rundt seg.mizuno har en aura rundt seg.
Noen godt voksne gravide her inne nå?

Hei jenter!

Jeg har akkurat oppdaget at jeg er gravid igjen
Litt skrekkblandet fryd, for lillegutt er bare 8 mnd gammel.
Selv er jeg 42 år, og blir 43 bare uker etter neste fødsel (dersom alt går bra)

Er det flere godt voksne gravide her inne nå om dagen??? Det hadde vært veldig koselig å fått kontakt med andre i samme situasjon
Gammel 28-09-2012, 10:50   #2
Annki75
Medlem

Annki75 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Romerike
Meldinger: 386
Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.
Sv: Noen godt voksne gravide her inne nå?

Vet ikke hva du mener med godt voksen, men jeg er 37 år og har en 15-åring og en snart 2-åring fra før. Mistet også en gutt i dødfødsel for litt over 3 år siden, så vi skulle også hatt en på 3,5 år... Føler meg som godt voksen ihvertfall!
Gammel 28-09-2012, 11:45   #3
mizuno
Medlem

mizuno sin avatar

Så hyggelig å få svar, Annki

Vi er ikke eldre enn vi føler oss, men av og til må jeg vel innrømme at det er hyggelig å ha kontakt med mødre over 30...
I barselgruppa til mini var de andre mammaene mellom 20 og 25, så jeg må innrømme at jeg følte meg litt mer moden enn de andre, ja...

Ser du bor på Romerike, kanskje vi holder til i samme by??
Gammel 28-09-2012, 12:45   #4
Aller siste
Medlem

Medlem siden: Jun 2012
Meldinger: 147
Aller siste er som en uslipt juvél.Aller siste er som en uslipt juvél.Aller siste er som en uslipt juvél.

Jeg bor også på Romerike. Er -75 modell. Har jente på 4,5 år og en gutt som straks er 2 år. Luringen i magen kom mens jeg ventet på tanta så jeg kunne start opp med p-pilla etter et misslykket forsøk på minipille noen mnd før. Han er ikke planlagt, men nå har sjokket lagt seg og vi bare gleder oss. Har termin i mars så er 22 uker på vei med en aktiv prins
Aller siste er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-09-2012, 13:29   #5
Karijohanne
Medlem

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 218
Karijohanne vil raskt nok bli berømt.

Jeg er et år eldre enn deg. Ikke første her hos oss heller, men like spennende for det. Jeg har termin i slutten av mai så det kan like gjerne bli juni på meg også
Karijohanne er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-09-2012, 14:01   #6
mizuno
Medlem

mizuno sin avatar

Så hyggelig med flere gamliser her inne

Jeg har jo akkurat testet positivt, så for meg er det ikke noen selvfølge at det kommer til å gå bra ennå. Hadde en litt stri tørn i uke 11 med lillegutt, da de kunne konstatere en fortykket nakkefold og mistanke om downs. Heldigvis var alt normalt, men du verden for en påkjenning det var å vente på resultat av morkakeprøvene. Så nå er det bare å krysse fingrene for at alt går bra også denne gang.
Dere andre, har dere tatt duotest evt andre tester av fosteret i tidlig stadium?
Gammel 28-09-2012, 15:38   #7
Aller siste
Medlem

Meldinger: 147
Aller siste er som en uslipt juvél.Aller siste er som en uslipt juvél.Aller siste er som en uslipt juvél.

Nei. Valgte å ikke ta noe annet enn ekstra ul som jeg også har gjort med de to første. Har en nevø med downs, så er ikke redd for det.
Aller siste er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-09-2012, 16:14   #8
Karijohanne
Medlem

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 218
Karijohanne vil raskt nok bli berømt.

Jeg har ikke tatt noe annet en tidlig ultralyd. Har time til det denne gangen også og så tar vi det fra der. Er i utgangspunktet ikke for å se etter downs jeg tar denne, men for å se om det er liv laga.
Karijohanne er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-09-2012, 16:55   #9
Annelill
Medlem

Annelill sin avatar

Sted: Østlandet
Meldinger: 115
Annelill vil raskt nok bli berømt.

Hei! Vi venter vår første Jeg et 37, og nærmer meg 38 når babyen forventes i februar. Vi har hatt IVF, og har dermed hatt to tidlig-UL, i tillegg til ordinær UL nå i uke 20. Vi har ikke tatt noen tester av fosteret. Alt har sett fint ut på UL, men vi får ta det som det kommer
Gammel 28-09-2012, 23:23   #10
Student31
Seniormedlem

Student31 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nordland
Meldinger: 1,912
Student31 har et ubeskrivelig bra rykte.Student31 har et ubeskrivelig bra rykte.Student31 har et ubeskrivelig bra rykte.Student31 har et ubeskrivelig bra rykte.Student31 har et ubeskrivelig bra rykte.Student31 har et ubeskrivelig bra rykte.Student31 har et ubeskrivelig bra rykte.Student31 har et ubeskrivelig bra rykte.Student31 har et ubeskrivelig bra rykte.Student31 har et ubeskrivelig bra rykte.Student31 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei! Jeg er 38 år. Har vært til tidlig UL og sett hjerteslag. Skal inn til fosterdiagnostikk (UL og blodprøve) om 2-3 uker.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:01.