Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-10-2012, 09:41   #31
BeeBobb
Medlem

BeeBobb sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 224
BeeBobb har en aura rundt seg.BeeBobb har en aura rundt seg.BeeBobb har en aura rundt seg.
Sv: Noen godt voksne gravide her inne nå?

Jeg bor i Akershus Fylke, mer tørr jeg ikke si, er så redd for å bli gjenkjent, hihi. Eldste min er 8 år, og yngste 3

BeeBobb er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-10-2012, 15:50   #32
Marihøna72
Supermedlem

Marihøna72 sin avatar

Medlem siden: May 2012
Meldinger: 428
Marihøna72 har mye å være stolt av.Marihøna72 har mye å være stolt av.Marihøna72 har mye å være stolt av.Marihøna72 har mye å være stolt av.Marihøna72 har mye å være stolt av.Marihøna72 har mye å være stolt av.Marihøna72 har mye å være stolt av.Marihøna72 har mye å være stolt av.

Akershus her også
Gammel 05-10-2012, 16:40   #33
Trolle
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2012
Meldinger: 8
Trolle er på vei til noe stort.

Hei.

Eg er 37, men rekk iflg termin å bli 38 før kjem.

Bur i Rogaland. Eg har ein son føydd i 2004 frå tidlegare.

Kjekt å sjå at det er fleire på min alder her
Trolle er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-10-2012, 06:01   #34
netty77
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2012
Sted: Bergen
Meldinger: 7
netty77 er på vei til noe stort.

Hei hei
Jeg er 3 og venter nå tredjemann og jeg sier bevisst tredjemann for nå føles det som jeg bærer på en liten gutt
Har to jenter fra ør, ei på snart 17 og ei som fyller 5. Lille nr tre her var ikke akkurat planlagt, men alltid like velkommen når det først har skjedd

Gleder meg til å trille den lille babyen på tur med søsteren sin
Bor i Bergen vi da
åper bare vårens eksamener er unnagjort når lille Leon (eller hva han nå blir å hete) kommer til oss )

Sitat:
Opprinnelig postet av mizuno Vis post
Hei jenter!

Jeg har akkurat oppdaget at jeg er gravid igjen
Litt skrekkblandet fryd, for lillegutt er bare 8 mnd gammel.
Selv er jeg 42 år, og blir 43 bare uker etter neste fødsel (dersom alt går bra)

Er det flere godt voksne gravide her inne nå om dagen??? Det hadde vært veldig koselig å fått kontakt med andre i samme situasjon
netty77 er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-10-2012, 07:31   #35
4barnsmamma
Medlem

Medlem siden: Feb 2010
Meldinger: 184
4barnsmamma vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Eylèneas Vis post
36 år her - i midt-Norge. Om jeg blir 37 før frøet kommer aner jeg ikke, siden jeg har termin på bursdagen min , men jeg tror nok jeg er 36 fortsatt da siden dette er nr tre...
Jeg har bursdag dagen før termin, og da fyller jeg 36
Da er jeg kanskje yngst i denne tråden og? Jeg har to gutter på snart 10 og en jente på snart 2 fra før, så dette blir nr 4
Er fra Nordmøre.
Gammel 15-10-2012, 10:39   #36
Alvsa
Medlem

Meldinger: 127
Alvsa er som en uslipt juvél.Alvsa er som en uslipt juvél.Alvsa er som en uslipt juvél.

I dag sendte jeg mail til en privat klinikk og forklarte at jeg ønsket en tidlig ul for å se om alt er ok, og evt. se om det er avvik.....
Legen anbefalte ul en gang mellom uke 11 og 14. Så nå ringte jeg og fikk time akkurat når det passet best for meg og mannen

1. November kl.14.30

Da er jeg i uke 11, og når bursdagen til minstejenta er vel overstått( noen dager etter) håper jeg at vi kan fortelle gode nyheter

Jenter på 6 og 7 år blir storesøstre i mai 2013
Alvsa er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-10-2012, 18:03   #37
Agape
Medlem

Agape sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Sted: Østfold
Meldinger: 127
Agape er som en uslipt juvél.Agape er som en uslipt juvél.Agape er som en uslipt juvél.Agape er som en uslipt juvél.

Hei på dere!

Jeg sitter her og kjenner på en panikkblandet glede, samtidig som jeg ikke helt klarer å ta inn over meg at følelsen er virkelig.
Jeg er fryktelig nygravid, testet positivt mandag og er vel knapt 4 uker på vei.
Jeg er 42, vil være 43 ved termin. Vi har 4 fra før, og nr 5 er absolutt ønsket, men kanskje ikke helt forventet, alderen min tatt i betraktning.

Foreløpig er følelsene blandet, fordi jeg mistet i 2. trimester for ca ett år siden - bittelillebror døde i magen i uke 17. Da hadde jeg hatt tidlig UL, duotest som var bra, og hadde såvidt begynt å slippe skuldrene ned og glede meg. Så nå vet jeg ikke riktig hva jeg skal føle, jeg veksler mellom å være glad, avventende og redd....

Fint at det finnes flere godt voksne gravide da!
[font=Century Gothic][size=1][color=darkorchid][u][color=#0000ff]
Agape er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-10-2012, 18:23   #38
Karijohanne
Medlem

Meldinger: 218
Karijohanne vil raskt nok bli berømt.

Gratulerer Agape! Forstår dine blandede følelser. Jeg venter selv nr fem, men har ikke vært gravid mer enn fem ganger heller. Sitter her nå med innkalling til duotest og UL som vi nok takker nei til. Tar imot det barnet som kommer uansett hvem det skulle vise seg å være. Respekterer absolutt at andre tenker annerledes altså. Har vært på en ul og sett liv. For meg er det nok nettopp nå.
Karijohanne er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-10-2012, 22:06   #39
Nalim
Veteranmedlem

Nalim sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Nordland
Meldinger: 3,279
Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.Nalim har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg blir 39 nå i november så nr 5 blir født før jeg fyller 40.
Frøken punktum 22/08-10
Lillebror 05/07-13
Nalim er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-10-2012, 08:12   #40
Annki75
Medlem

Annki75 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Romerike
Meldinger: 386
Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.Annki75 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Agape Vis post
Hei på dere!

Jeg sitter her og kjenner på en panikkblandet glede, samtidig som jeg ikke helt klarer å ta inn over meg at følelsen er virkelig.
Jeg er fryktelig nygravid, testet positivt mandag og er vel knapt 4 uker på vei.
Jeg er 42, vil være 43 ved termin. Vi har 4 fra før, og nr 5 er absolutt ønsket, men kanskje ikke helt forventet, alderen min tatt i betraktning.

Foreløpig er følelsene blandet, fordi jeg mistet i 2. trimester for ca ett år siden - bittelillebror døde i magen i uke 17. Da hadde jeg hatt tidlig UL, duotest som var bra, og hadde såvidt begynt å slippe skuldrene ned og glede meg. Så nå vet jeg ikke riktig hva jeg skal føle, jeg veksler mellom å være glad, avventende og redd....

Fint at det finnes flere godt voksne gravide da!
Gratulerer så mye med spire!
Jeg skjønner godt dine tanker og bekymringer, vi mistet selv en gutt for 3,5 år siden. Han døde i min mage 2 uker etter termin... Var så heldige å bli gravide ett år etter, så har nå en gutt som blir to år i desember og er gravide igjen med termin i mai. Får veldig bra oppfølging, fikk ihvertfall det sist, og har fått beskjed om at det skal bli like bra nå.

Vet dere noe om årsaken til at gutten deres døde, og vet du noe om hvilken oppfølging dere vil få nå?

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 20:48.