Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-11-2012, 21:52   #21
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Nær Oslo
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 67
Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kontroller (ekstra)

Hvis de er greie har de lagret sukkerdrikken kaldt og tilsatt litt sitron. Da er den lettere å drikke. Anbefaler å ta den på styrten, for stopper du å drikke og begynner å kjenne etter hva du synes om drikken så er det vanskelig å fortsette. Ellers er det bare KJEDELIG å ta testen.
Gammel 14-11-2012, 00:20   #22
Petkar
Medlem

Medlem siden: Jun 2012
Meldinger: 236
Petkar er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Som andre sier her, smaker ikke den sukkerdrikken så ille når den er kald. Så det kan være greit å høre på forhånd om de kan lagre den i kjøleskap før du kommer.

Og det å vente i to timer, og bevege seg minst mulig er skikkelig kjedelig. Jeg garderte meg med lydbok på øret og strikketøy i veska. Så sikkert merkelig ut der jeg satt. Hadde sparka av meg skoene så jeg kunne ha føttene oppi stolen, av med jakke og varmeplagg, strikket og hørte på bok. Så sikkert ut som om jeg hadde tatt feil av legens venteværelse og godstolen hjemme .

Og så hadde jeg en brødskive og litt drikke i veska, i tilfelle jeg ble übersulten og bare måtte ha noe mat eller drikke når de to timene var gått og siste blodprøve var tatt.
Petkar er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-11-2012, 09:11   #23
Karijohanne
Medlem

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 218
Karijohanne vil raskt nok bli berømt.

Her får vi heldigvis lov til å sitte på helsestasjonen/jordmor sitt venteværelse. Litt mindre trafikk der. Skal ha med strikketøy, høretelefoner til telefonen eller lydbok (digibok) og evt. en bok. Og god nistepakke i veska. Skal ha kontroll hos jordmor i løpet av ventetiden så det blir ikke så lenge å sitte og vente.

Selve det å drikke glukoseblandingen går jo greit det. Litt kvalmt ja, men har ikke hørt om noen som ikke har klart det jeg
Karijohanne er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:50.