Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-11-2012, 20:26   #21
Risa
Supermedlem

Risa sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Østlandet
Meldinger: 646
Blogginnlegg: 12
Risa har mye å være stolt av.Risa har mye å være stolt av.Risa har mye å være stolt av.Risa har mye å være stolt av.Risa har mye å være stolt av.Risa har mye å være stolt av.Risa har mye å være stolt av.Risa har mye å være stolt av.Risa har mye å være stolt av.
Sv: Duotest?

Det er ikke noe vanskelig å parkere når du skal til Forskningsparken, hvis du kan gå 300 meter. Du kan bare bruke hovedparkeringsplassen til Riksen (den som er et par hundre meter før Riksen). Så er det bare å følge trikkeskinnene under ring 3 (Gaustadalleen), ta til høyre (forbi Nemko-bygget) og gå 150 meter. Det er bare 50 meter lenger enn å gå fra trikken...

T.o. så fant jeg ellers en ledig parkeringsplass 30 meter fra inngangen til Prenatal genetikk da jeg var der. Da var det også en annen plass ledig 20 meter borte. Var der kl. 8.30 på en mandag. Men det er jo ikke så mange parkeringsplasser der, så skjønner godt at det ofte er fullt.

Risa er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-11-2012, 20:33   #22
Bella40
Medlem

Medlem siden: Nov 2012
Sted: Akershus
Meldinger: 85
Bella40 er på vei til noe stort.

OK. Da var jeg nok bare der på en uheldig dag Jeg kjørte vel rundt i 20 minutter på leting i hele nærområdet og endte med å gå ca 1 km fra der jeg fant ledig parkering. Jeg var der tidlig ettermiddag.
Bella40 er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-11-2012, 11:07   #23
BeeBobb
Medlem

BeeBobb sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 224
BeeBobb har en aura rundt seg.BeeBobb har en aura rundt seg.BeeBobb har en aura rundt seg.

Må vel oppdatere dere på resultatene mine etter ul'en. Selve ul'en gikk fint, nakkefold på 1.8 mm, og godt synlig neseben. Fikk sjekket hjerte og hjerne - alt så fint ut. Eneste var at fosterets hjertefrekvens var noe høy, lå på 179 slag. Sjekket igjen etter en stund, lå da på 176, så legen trodde nok det skyldtes at jeg var nervøs.

Når ul undersøkelsen ble lagt sammen med blodprøveresultatene, fikk jeg 1:1739 på trisomi 21, 1:36980 på trisomi 18 og 1:56429 på trisomi 13. Jeg er fornøyd med dette, og legen sa at dette var fine tall tatt alderen min i betrakning. Og, det kan se ut som om den lille i magen er en liten gutt

Er litt bekrymret over den høye hjertefrekvensen kjenner jeg, men legen ba meg slappe av. Skal uansett til fastlegen min denne uken.

BeeBobb er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-11-2012, 20:47   #24
La belle
Supermedlem

La belle sin avatar

Medlem siden: May 2012
Meldinger: 851
Blogginnlegg: 1
La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.

Gratulerer så mye med testresultatet, BeeBobb!
Skal du på flere sjekker pga hjertefrekvensen?

Lille prinsessen født 02.07.2013

med Buffy79 og Charls04
La belle er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-11-2012, 12:46   #25
BeeBobb
Medlem

BeeBobb sin avatar

BeeBobb har en aura rundt seg.BeeBobb har en aura rundt seg.BeeBobb har en aura rundt seg.

Nei, ikke på Riksen iallefall. Legen som undersøkte meg var sikker på at det hele skyldtes nervøsitet fra min side, så da velger jeg å stole på det..

Imorgen skal jeg på svangerskapskontroll til fastlegen min, skal få han til å måle frekvensen med dobler da.

Gammel 29-11-2012, 17:35   #26
La belle
Supermedlem

La belle sin avatar

Medlem siden: May 2012
Meldinger: 851
Blogginnlegg: 1
La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.

I dag fikk jeg innkalling til samtale og blodprøver. Jeg vil være 10+5 den dagen timen er.

Lille prinsessen født 02.07.2013

med Buffy79 og Charls04
La belle er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-12-2012, 21:50   #27
Bella40
Medlem

Hei!
Da har jeg vært til UL og fått svar på testen. Visste dere forresten at blodprøven bare teller 5 % ?? Det visste iallefall ikke jeg før UL-legen sa det.
Hos meg var alt vel, smal nakke, synlig neseben og gode blodprøver. En livlig liten en inni der også Hjerterytmen målte han ikke, men vi så at hjertet banket på skjermen. Utrolig klare UL-bilder! Kunne telle fingerene til og med!

Bella
Gammel 04-12-2012, 21:54   #28
Pink Penguin
Medlem

Medlem siden: Oct 2012
Sted: Skjetten
Meldinger: 48
Pink Penguin er på vei til noe stort.

Så bra!
Pink Penguin er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-12-2012, 22:43   #29
BeeBobb
Medlem

BeeBobb sin avatar

Så bra! Gratulerer Hvilke tall fikk du?

Gammel 04-12-2012, 22:46   #30
Bella40
Medlem

O,5 promille sjanse for kromosonavvik. Noe som visstnok er kjempebra
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:04.