Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Keisersnitt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-04-2013, 14:07   #1
La belle
Supermedlem

La belle sin avatar

Medlem siden: May 2012
Meldinger: 851
Blogginnlegg: 1
La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.
Planlagt ks?

Er det noen som har erfaring med planlagt ks? Kan fortelle litt? Når gjøres dette? Tar de andre hensyn når det bestemmes? F.eks morkakas plassering, morens helse etc. Jeg har fødeplass på ahus.

Lille prinsessen født 02.07.2013

med Buffy79 og Charls04
La belle er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-04-2013, 16:26   #2
Vianne Rocher
Supermedlem

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,198
Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.Vianne Rocher har en strålende fremtid.
Sv: Planlagt ks?

Det gjøres som regel 10-14 dager før termin. Har man placenta previa må man vel ta KS. Ved seteleie, særlig hos førstegangsfødende, får man ofte velge selv men da er det som regel ikke snakk om KS somblir planlagt på et tidlig stadium i svangerskapet da.
Mors helse kan kanskje være en del av årsakene, men mange leger mener vel at et KS ikke er noe bedre alternativ når det kommer til helseaspektet.

Jeg skal ha planlagt snitt denne gangen, på bakgrunn av hva som skjedde da jeg fikk førstemann.

Vianne Rocher er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:16.