Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Krimskrams
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-06-2013, 00:57   #1
esmeralda
Supermedlem

esmeralda sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 1,333
Blogginnlegg: 6
esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.
"Fødselen er i gang!!" *MORSOM*

Herre Jemini, jeg har ledd så jeg har ristet på meg flere kynnere med denne, måtte bare dele!!! :

Fødselen er i gang!!!!

Snartenkt fjerdegangsgravid - Jeg fikk akutt senestrekk! Helt fra den ene rumpeballen og ned til hælen! Da er det ikke annet å gjøre enn å plassere beinet høyt. Skulderen til mannen i kinosetet foran meg var det høyeste punktet der og da.

Etterpåklok første og sistegangsgravid - Jeg skulle tatt ut batteriene på den hersens biologiske klokka, hadde jeg visst hvordan dette kom til å bli! Men nå har jeg ihvertfall tatt ut batteriene på badevekta.

Sliten og lei 39 åring - Jeg har begynt med knipeøvelser. Jeg satt her en dag og knep og knep, og da slo det meg plutselig at om jeg bare hadde knepet sammen den kvelden for 7 måneder siden, hadde jeg sluppet å sitte slik nå.

Forvirret førstegangsgravid - Brukes ikke ultralyd egentlig bare for å fange opp ultrahøy fosterlyd?

Varig traumatisert - Æsj, skal du stikke sånt KAMERA opp i meg?! Det gjorde gynekologen også. Jeg aner ikke hva han så, men jeg tror han kom borti synsnerven min.

Sarkastisk førstegangsgravid - Men i alle dager..Trer du en KONDOM på den derre kameradingsen? Er ikke det litt seint?

Jordmor: - Alt er helt normalt her. Hos førstegangsfødende fester vanligvis hodet seg først i 30. uke eller senere.
Far:-Fester seg?! Henger ikke hodet på babyen fast til kroppen? Ligger den inni der i flere deler?!

Førstegangsfødende: - Jeg tror kanskje fødselen har begynt. Jeg har så innmari vondt nedi svingen.

Tredjegangsfødende på tlf m jordmor: - Jeg tror nesten jeg må komme nå, for det TREKKER så innmari!

Førstegangsfødende: - Menn er så innmari praktisk orientert! Vannet gikk, sa jeg til ham. Men i himmelens navn, vi skiftet jo hele røropplegget her i februar, svarte han og snudde seg på siden og sov videre.

Far: -Hun hyler og bærer seg og det er vann overalt!
Jordmor: -Er dette det første barnet hennes?
Far: -Nei,det er MANNEN hennes!

Far: -Kan vi komme? Vannet har gått,og det er 3 minutter mellom riene. Har dere et ledig rom?
Jordmor (m humor på steingrunn) : -Det er stappfullt i herberget,men selvsagt kan dere komme. Ta med en feltseng!
(senere ,på Føden)
Jordmor: -Det tok jammen sin tid.
Far: -Var ikke SÅ lett å få låne ei feltseng av noen klokka 3 om natta, da!

Jordmor: - Har vannet gått?
Far: - Vent litt, jeg skal sjekke.
(pause)
Far: - Nei, vi har vann fremdeles,vi!

Snart mor, 30år: - Jeg trodde ikke det ville bli SÅNN! Jeg trodde det skulle bli vakkert! Når blir det VAKKERT, da? Når jeg er dau?

Kvinne 31, nettopp installert i benholderne: -Lystgass?! NEI! Jeg vil ikke ha mer lyst! Aldri aldri ALDRI mer igjen!

Kvinne med perspektivet på rett plass: - vesken min! VESKEN min! Hvor er den? Sigurd, finn den! Hele LIVET mitt er i den vesken

Oppbrakt, 37år: - Om jeg vet hvor TANNKOSTEN din er? Har det rabla for deg, Stein? Jeg ligger her med pressrier og har ikke engang rukket å SMINKE meg!

Uerfaren og utålmodig, 24år: - Nå tier du stille selv om du er aldri så mye jordmor! Jeg kan jo for svarte svingende ikke puste den samme pusten TO GANGER!

Autodidakt førstegangsfødende 17 år: - Nei TENK, jeg har ikke gått på KURS! Jeg har faktisk pustet i hele mitt liv!

Vettskremt, 20år: - Ti centimeter åpning? Men det kan da aldri i livet være NOK! Kanskje jeg skal puste litt fortere?

Motvillig snart nybakt, 31år: -Herregud skal jeg klippes? Jeg vil ikke klippes. Jeg vil ikke klippes eller syes eller broderes eller NOOOE! Jeg vil HJEM!!

Overrumplet førstegangsfødende: - Har du klippet allerede?! Men jeg kjente jo ingenting! ER du sikker på at det var MEG du klippet i?

Saktmodig førstegangsfødende, 27år: - Av og til glemmer jeg liksom magen min, jeg ser ned, og tenker at et lite kosedyr har krabbet opp under klærne mine for å varme seg. Jaja, det er vel ikke så veldig langt i fra sannheten, når jeg tenker på hvordan det hele begynte

Kravstor fjerdegangsfødende, 44 år: - jeg vet av erfaring at det er absolutt kvinnen som bør bestemme hvor i svangerskapet mannen skal få stå..

Fremmedspråklig førstegangsfødende 19 år: - Er det farlig når det kommer ut lim?

Far: Er det jordmoren?
Jordmor: Ja
Far: hun føder snart nå! Hvor lang tid skal det være mellom?
Jordmor: Unnskyld, men er du maken?
Far: Det har da for pokker ikke noe med saken å gjøre om jeg er NAKEN!

Far: Kona mi har vondt og hun har gått over streken! '
Jordmor: Javel?
Far: Ja, hun har gått 16 dager over streken!

Far: samboeren min er helt fra seg og hyler og gråter!
Jordmor: Har hun mye vondt, altså?
Far: Ja, hun GRÅTER, sa jeg jo! Og når en kvinne gråter, da har hun innmari vondt!

Far: Hun har så sterke mavesmerter i ryggen!
Jordmor: Er det ikke i maven hun har vondt da?
Far: Nei, mavesmertene sitter BARE i ryggen!!

Jordmor: Ja, hva gjelder det?
Far: Ingrid skal ha BARN skjønner du vel!
Jordmor: Og nå har vannet gått, kanskje?
Far: Ja, det er klissvått overalt!
Jordmor: Og rier?
Far: RIR!!??? Nei er du gal! Hun sitter helt stille i en stol! Tror du hun er helt uansvarlig!??

Far: Er du sånn....jordmor?
Jordmor: Ja, det er jeg, men hvorfor hvisker du?
Far: Fordi samboeren min sover.
Jordmor: Jamen da er det vel ingen grunn til å...
Far: JO! Hun er tre dager over termin, og hun lager så snåle lyder i søvne at jeg tror fødselen er igang. Syns du jeg skal vekke henne?

Far: Jesus gikk på vannet, men her går vannet helt av seg selv!
Jordmor: Ja, men da bør dere kanskje sette dere i bilen og sette kursen mot tørt land

Far: Anna, nå MÅ vi dra, jeg ser jo hvor vondt du har det. Det er like før!
Mor: Neida, slapp av, det er altfor lang tid mellom riene...
Far: Men vi MÅ dra! Kan vi ikke VÆRE SÅ SNILL å dra til sykehuset nå da?
Mor: Nei, vi venter en stund ennå. Ta det helt med ro...
Far: Nå drar hvertfall JEG nedover!

Jordmor: Jada.
Far: Nå skal du høre. Lisbeth er AKKURAT på holdbarhetsdatoen idag!
Og jaggu har ikke veene begynt! Snakk om presis dame!
Jordmor: Dere bør vel komme snarest da. Før det blir reklamasjonssak av det.

Jordmor: Har slimproppen gått?
Mor: Ja, han gikk visst for å hente kaffe.

Far: Det der må nok syes igjen etterpå, antakelig.
Jordmor: Må nok det.
Far: Men ikke HELT, vel?

Bloggen min
esmeralda er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-06-2013, 01:35   #2
Miffy
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 2,108
Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.
Sv: "Fødselen er i gang!!" *MORSOM*

de ble bare morsommere og morsommere

En liten august 2015
Miffy er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-06-2013, 07:12   #3
kaaka
Seniormedlem

kaaka sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,044
kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.

Den nestsiste er best!

Gammel 13-06-2013, 09:11   #4
esmeralda
Supermedlem

esmeralda sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 1,333
Blogginnlegg: 6
esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.

Den, og så "RIR?? Nei, tror du hun er helt uansvarlig?"

Bloggen min
esmeralda er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-06-2013, 18:50   #5
Røya
Medlem

Røya sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 384
Røya vil raskt nok bli berømt.

Ler så jeg griner!

Røya er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-06-2013, 22:41   #6
Nala
Medlem

Nala sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Meldinger: 277
Nala er fantastisk mot andre.Nala er fantastisk mot andre.Nala er fantastisk mot andre.Nala er fantastisk mot andre.Nala er fantastisk mot andre.Nala er fantastisk mot andre.Nala er fantastisk mot andre.Nala er fantastisk mot andre.

"Har slimproppen gått"? "Ja, han gikk visst for å hente kaffe".

med Christiren26 & Timba80
Nala er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-11-2013, 15:58   #7
Arachnida
VIP-medlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Østfold.
Meldinger: 8,812
Blogginnlegg: 4
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Ler så jeg griner her!!

...og lillebror Mai 2014...

Arachnida er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-11-2013, 18:11   #8
Dyra
Medlem

Dyra sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 369
Dyra vil raskt nok bli berømt.Dyra vil raskt nok bli berømt.

Gammel 29-11-2013, 18:54   #9
snart_3
Medlem

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 215
snart_3 er som en uslipt juvél.snart_3 er som en uslipt juvél.snart_3 er som en uslipt juvél.snart_3 er som en uslipt juvél.

Ler så jeg rister her.. mannen lurte på hva som var såååå gøy
Gammel 29-11-2013, 19:39   #10
Kates
Medlem

Kates sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 422
Kates er som en uslipt juvél.Kates er som en uslipt juvél.Kates er som en uslipt juvél.Kates er som en uslipt juvél.

Jammen godt både mann og ungen er ute av huset nå, for jeg ler så jeg skriker her!!!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:22.