Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-08-2013, 13:18   #1
...Lykkeliten
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2012
Sted: Sørlandet
Meldinger: 546
...Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre.
Sv: Ein til her

Heisan

Jeg er også blant "den eldre garde" her Blir 40 i god tid før termin.

Har du tatt duotest? Jeg skal ha og har fått innkalling i uke 11 - ble litt usikker for trodde det måtte være uke 12-13 for å se nakkefold etc best mulig, men vet ikke.
Gammel 09-08-2013, 13:32   #2
Nora H
Supermedlem

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,417
Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.

Hei, her var du, ja.

Jeg fylte nettopp 39, så da er du eldre enn meg. Jeg har fått time til duotest 2.september, da er jeg 13+3. Grensen er visst 13+6, så det er på hengende håret at jeg rekker det. Uken før har jeg ikke mulighet, umulig å få barnevakt. Uken før der igjen, altså når jeg var 11+3 mente hun var for tidlig. Men jeg har jo hørt tidligere at mellom uke 11 og 13 er det optimale.
Gammel 13-08-2013, 16:03   #3
...Lykkeliten
Supermedlem

...Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre.

Hmm... jeg har fått time 26. august, da er jeg i følge menstermin 11+4 men ifølge tidlig UL bare 11+0.....
Håper inderlig ikke det er for tidlig da, for å reise helt til Oslo bare for å få vite at det er for tidlig å få pålitelige svar er jo for dumt!
Gammel 14-08-2013, 22:00   #4
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Nordland
Meldinger: 1,459
mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.

Heia :vinke:
Jeg blir straks 38 så jeg går vel inn i denne klubben... Jeg har skaffet meg time hos legen for å få mer informasjon om denne DUO og for å få alt under kontroll. Grugleder meg. Er ikke redd for et barn med utfordringer, men er redd for å få to barn med utfordringer...

Er redd for å få to barn. Et går bra, men to da gitt...

mokkemikka er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-08-2013, 14:10   #5
Haria
Medlem

Haria sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 248
Haria vil raskt nok bli berømt.Haria vil raskt nok bli berømt.

Hei
39 her, men blir 40 i god tid før fødsel...
Skal ha blodprøvedelen av duotest i uke 11, og UL-delen i uke 13.
Fikk beskjed om at det var det som var standard på Rikshospitalet, i hvert fall.
Haria er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-08-2013, 19:18   #6
...Lykkeliten
Supermedlem

Hadde duotesten på Rikshospitalet i går - ble målt til 11+5 og utenom at de ikke kunne se kjønn ennå, så så de alt de trengte for å ta målingene
Gammel 28-08-2013, 00:59   #7
Nora H
Supermedlem

Nora H sin avatar

Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.

Så bra at det gikk fint! Jeg skal inn på mandag.
Gammel 28-08-2013, 01:00   #8
Nora H
Supermedlem

Nora H sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Haria Vis post
Hei
39 her, men blir 40 i god tid før fødsel...
Skal ha blodprøvedelen av duotest i uke 11, og UL-delen i uke 13.
Fikk beskjed om at det var det som var standard på Rikshospitalet, i hvert fall.
Men da bor du kanskje i nærheten? Vi som må reise et stykke får blodprøvene og ultralyden på samme dag.
Gammel 30-08-2013, 18:49   #9
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Nordland
Meldinger: 1,459
mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.

Vi må laaaangt avsted for å ta DUO-testen og jeg gruer meg litt. Må tenke på om jeg våger meg så langt avsted og lang reise fram og tilbake. Må passe med ungene, barnevakter og greier. Vet ikke om jeg takler det. Jeg må inn i tenkeboksen. Men i følge UL i dag kan jeg skru to uker tilbake i svangerskapet så i stedet for 7+2 så var det mer 5+2. Hun kunne skimte litt hjerteblaffer, men pitteliten bønne der inne....

mokkemikka er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-09-2013, 17:35   #10
Haria
Medlem

Haria sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 248
Haria vil raskt nok bli berømt.Haria vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Nora H Vis post
Men da bor du kanskje i nærheten? Vi som må reise et stykke får blodprøvene og ultralyden på samme dag.
Ja, jeg bor i nærheten
Haria er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:00.