Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-10-2013, 10:07   #21
Nora H
Supermedlem

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,417
Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.
Sv: Ein til her

Godt å høre at det gikk så fint, Mokkemikka!
Gammel 27-10-2013, 10:49   #22
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Nordland
Meldinger: 1,459
mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.

I forhold til deg, skal jeg ikke klage

Du har allerede vært på OUL, har over en mnd igjen. Føles såååå lenge til

mokkemikka er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-10-2013, 12:20   #23
Nora H
Supermedlem

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,417
Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.Nora H har mye å være stolt av.

Ja vet, den ventetiden kan være lang. For meg har tiden gått så fort fordi vi har vært opptatt med å kjøpe hus. Kan anbefales å få tankene over på noe annet, da flyr tiden.
Gammel 27-10-2013, 13:49   #24
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.

Forsøker å finne på noe og jeg har mer enn nok å henge fingrene i. Skal ikke klage, men skulle ønske jeg ikke hadde mange bekymringer samtidig....

Gammel 28-10-2013, 14:00   #25
Lillegull
Medlem

Medlem siden: Sep 2013
Meldinger: 155
Lillegull er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Jeg har en uke igjen til duo testen. tiden går aaaalt for sakte. Går hele tiden å kjenner etter stikninger. I dag kjenner jeg ingenting, å da blir jeg nervøs med en gang. Godt det nærmer seg jul, så en kanskje får litt andre ting å fokusere p å holde seg opptatt med
Lillegull er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-10-2013, 18:26   #26
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

Huff, ja jeg har vært der. Siste par dagene før var rent grusomme. (Har fortsatt ikke hørt noe og det er ei uke siden.)

Trodde alt var gått galt og forberedet meg på det verste Går sikkert fint

Gammel 05-11-2013, 18:48   #27
Lillegull
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av mokkemikka Vis post
Huff, ja jeg har vært der. Siste par dagene før var rent grusomme. (Har fortsatt ikke hørt noe og det er ei uke siden.)

Trodde alt var gått galt og forberedet meg på det verste Går sikkert fint
Har du hørt noe mer om verdiene på duotesten mokkemikka?
Gammel 06-11-2013, 10:55   #28
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

Fikk bare beskjed pr brev om at alt var fint. Har lagt dem en lur plass sånn at jeg ikke aner hvor de er. Men det stod ikke noe siffer, bare at de konkluderte med at selv om min alder var i faresonen viser både UL og blodprøver at alt mest sannsynlig er greit. (DUO-test er sannsynlighetsberegning.)

Gammel 14-11-2013, 18:12   #29
Lillegull
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av mokkemikka Vis post
Fikk bare beskjed pr brev om at alt var fint. Har lagt dem en lur plass sånn at jeg ikke aner hvor de er. Men det stod ikke noe siffer, bare at de konkluderte med at selv om min alder var i faresonen viser både UL og blodprøver at alt mest sannsynlig er greit. (DUO-test er sannsynlighetsberegning.)
Jeg fikk verdier på trisomi 13, 18 og 21. Alle verdiene var svært lave risikotall å de ønskte meg lykke til videre med svangerskapet. Ja det er jo ikke en test som er 100%, men godt å få en liten pekepinne. 100% kan man jo aldri være, men alt så kjempe fint ut, nakkefolden, neseben, ryggmarg, hjerte, urinblære osv, så kjente det datt noen kilo av skuldrene for det om
Gammel 14-11-2013, 20:07   #30
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

Gratulerer!
Man letter en god del kilo ja

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:49.