Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-10-2013, 10:35   #21
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Nordland
Meldinger: 1,459
mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.
Sv: Å ta eller ikke ta DUO....

Fått innkaldelse på mandag. Da er jeg vist 13+5 (jf mens 14+5). Har fått alt under kontroll og mangler kun barnevakt. Hele dagen går bort, men har fått reise til og fra på samme dag. Heldigvis!

mokkemikka er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-10-2013, 00:31   #22
Tajel
Moderator

Tajel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 1,996
Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.

Bra det ordnet seg til slutt! Håper du finner en løsning på barnevakt også.
Lykke til!

Sist endret av Tajel; 17-10-2013 kl 00:34.
Tajel er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-10-2013, 15:42   #23
Lillegull
Medlem

Medlem siden: Sep 2013
Meldinger: 155
Lillegull er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Masse lykketil
Jeg skal ta duo-testen 4. november. Er da 12+3.
fingrene for at alt står fint til med den lile!
Lillegull er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-10-2013, 20:47   #24
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.

Barnevaktene er klare og jeg føler mer på det å få hilse på lille Nusse enn at jeg er bekymret for noe alvorlig. Om de finner noen avvik er det jo finnbart siden det er letbart... Og så får man ta det derfra.

Har utsatt å fortelle det til noen til jeg får svar på denne testen, men nå begynner det å røyne på.

Gammel 09-04-2014, 03:45   #25
Tuva78
Seniormedlem

Tuva78 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,753
Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.Tuva78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Litt gammel tråd dette, jeg regner med det gikk fint med testen, ser du snart er ved termin? Hvordan var det? Fikk du sett mye på ul'en selv? Hvilke resultat fikk du?

Har litt samme problemstillingsom deg, bor i Nordland og er henvist til Trondheim for duotest. Kjente meg litt igjen i denne tråden, så tenkte jeg måtte kommentere litt. Tenker også på barnevakt, reisevei osv som "problemer". Har ikke fått time enda, var hos gyn på torsdag. Er 11 uker på skjærtorsdag, så regner med å få time rett over påsken. Siste mulighet med 13 + 6 er den 7. mai.
Er spent på denne testen, men vil gjerne ta den.

Tuva78 er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-04-2014, 13:39   #26
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

Det var så verd det. Tok testen og den var fin. Det var mye frem og tilbake før jeg fikk timen. Og det vat et strev å få barnevakt og fikset skyss, og jeg var sliten når det var gjort.

Termin 3 mai og utfra UL som er tatt kommer det en liten, fin gutt. Må bare si at om det hadde vært antydning til Downs syndrom ville jeg fortsatt sett på ungen som frisk. Det er dette med de syndromene som er uforenelig med liv....

Jeg vil anbefale deg å jobbe ræva av deg for å få gjennomført testen. Se på den som en mulighet til å få se mageskatten og for en trygghet å se magerusket friskt og fint.

Fikk sett masse på babyen og legen forklarte alt og var tålmodig, nøye og inkluderende.

Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:20.