Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Krimskrams
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-02-2015, 13:12   #11
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,857
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Barndåp og hvem bør inviteres??

Min familie er ganske stor, og mannens også igrunn. Så her satt vi strek ved våre søsken og demmes barn. Vi har ikke tatt med våre onkler og tanter. Da ville det blitt mye større enn de fleste bryllup her hadde vi vår nærmeste familie, og ingen venner(utenom de som var faddere som ikke var familie). Så vi endte opp med totalt ca 50-60stk. Og det var bare barnas onkler tanter og noen av søskenbarna. Vi inviterte ikke søskenbarn som var over 18, og som vi ikke har noe særlig kontakt med ellers. Enkelt og greit fordi vi ikke hadde plass. Jeg gav heller en åpen invitasjon til deres foreldre om at hvis en av barna som var over 18 gjerne ville så måtte de også bare bli med.

Hadde selvfølgelig med besteforeldre. Og oldemor.
Gammel 03-02-2015, 14:35   #12
Siadle
Supermedlem

Siadle sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,147
Blogginnlegg: 88
Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.Siadle har en strålende fremtid.

På min side inviterer vi brødrene mine +1 (bare en av de som er gift), min mormor og min mor + hennes samboer (barnas bestefar i alt annet enn gener).

På hans side kommer vi til å invitere 3 av 7 søsken (de han vokste opp med), en av de er gift og har barn (sannsynligvis blir bare eldste og yngste med), ei har et barn. Og moren hans.

Eventuelt faddere hvis vi velger noen utenom familien.

That's it.
Gammel 03-02-2015, 20:51   #13
justme
Medlem

justme sin avatar

Medlem siden: Sep 2014
Meldinger: 166
justme er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Er egentlig glad det enda er ei stund igjen til vi skal ha den dåpen

Vi finner nok ut av ting etterhvert

Prinsessa kom 9. mai
justme er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:45.