Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Komplikasjoner og plager
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-05-2015, 19:09   #1
Millemor90
Medlem

Millemor90 sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Meldinger: 116
Millemor90 er bare skikkelig grei.Millemor90 er bare skikkelig grei.Millemor90 er bare skikkelig grei.Millemor90 er bare skikkelig grei.Millemor90 er bare skikkelig grei.
Spinalhodepine etter epidural - når gikk det over?

Hei!
Dere som har fått spinalhodepine etter epidural e.l. Hvor lenge varte hodepinen, og hvis dere fikk blood patch, avtok virkningen etter en stund?

Hååper på mange svar!
Gammel 15-05-2015, 20:40   #2
Monkey
Seniormedlem

Monkey sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 2,347
Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Spinalhodepine etter epidural - når gikk det over?

Fikk ikke bloodpatch, men de jeg kjenner som har fått har ofte måtte gjøre det flere ganger før suksess.
for min del forsvant den med gode doser paralgin forte og en jm som beordret gubbe ut å gå med unge så jeg kunne sove tungt nok uten å tenke på baby som skulle passes på. Det var vel på dag 3 etter fødselen.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:46.