Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Komplikasjoner og plager
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-06-2015, 00:23   #11
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,857
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Klump i brystet

Sitat:
Opprinnelig postet av Tommelise Vis post
Hei igjen Livsgnist . Tenkte jeg bare skulle spørre deg hvordan det går med deg? Håper det bare var en "ammeklump" . Tenker på deg og håper du har et fint svangerskap. Over halvveis nå
Gledelig St.Hans.
Hei hei Har klump enda. Men veldig usikker på om den er samme størrelse eller om de er mindre. Er ikke større ihvertfall. God st.hans
Gammel 09-09-2015, 12:47   #12
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.

Klumpen er der enda. Den er ikke liten. Nå merket jeg også forskjell ved at jeg får ett søkk i siden på brystet når jeg løfter armen. Tok det derfor opp med legen i dag og han har henvist meg videre, for han var enig i at det burde sjekkes.

Jeg er glad jeg har kommet på ett tidspunkt hvor jeg ikke kan bli avfeid med at det henger sammen med amming. Jeg har ikke antydning til melk igjen og det har jeg ikke hatt på lenge. Jeg skal motta brev i posten med time for videre oppfølging.

Jeg kjenner meg glad for at jeg har tatt det opp med legen. Selv om jeg er bekymret for hva dette kan være, så er det ikke noe jeg kan gjøre fra eller til, så det nytter ikke gå å være redd. Nå får vi bare vente å se.
Gammel 09-09-2015, 13:20   #13
Tommelise
Medlem

Medlem siden: Jan 2015
Meldinger: 102
Tommelise er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Sitat:
Opprinnelig postet av LivsGnist Vis post
Klumpen er der enda. Den er ikke liten. Nå merket jeg også forskjell ved at jeg får ett søkk i siden på brystet når jeg løfter armen. Tok det derfor opp med legen i dag og han har henvist meg videre, for han var enig i at det burde sjekkes.

Jeg er glad jeg har kommet på ett tidspunkt hvor jeg ikke kan bli avfeid med at det henger sammen med amming. Jeg har ikke antydning til melk igjen og det har jeg ikke hatt på lenge. Jeg skal motta brev i posten med time for videre oppfølging.

Jeg kjenner meg glad for at jeg har tatt det opp med legen. Selv om jeg er bekymret for hva dette kan være, så er det ikke noe jeg kan gjøre fra eller til, så det nytter ikke gå å være redd. Nå får vi bare vente å se.
Så bra! Det er viktig å få sjekket det. Jeg er også glad for at du tar det opp. Ikke noe særlig å gå med "uidentifisert" kul. Ikke bekymre deg for mye for det hvis du klarer ja. Det kan være en rekke ulike ting( som jeg skjønte det.) Det viktigste er at du nå får kommet til en sjekk. Du har gått med den en stund, så det eneste jeg ville gjort var jeg deg, er å sørge for at du kommer inn så fort som mulig. Jeg måtte vente litt over en mnd og da sto jeg ikke på "akuttlisten". Det var greit for meg, fordi jeg ble enig med legen om at det mest sannsynlig ikke var ondartet kul, men at det måtte sjekkes. Hvis timen din er for langt unna i tid når du nå snart får den, er mitt råd å ringe til sykehuset å be om å få komme inn raskere. Forklar situasjonen, si at du er gravid og bekymret og at du har gått med kulen lenge.

Beste ønsker til deg Livsgnist om at du får kommet snarlig inn for å avklare situasjonen. Lykke til med fødselen også. Ikke lenge til du får holde Lille Gullet ditt i armene dine nå.
Tommelise er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-09-2015, 00:15   #14
Tajel
Moderator

Tajel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 1,996
Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.

Godt du endelig får det sjekket ordentlig. Håper du kommer raskt til. Lykke til både med kul-sjekk og siste innspurt!
Gammel 10-09-2015, 13:45   #15
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Ja Tommelise, når jeg sa at jeg oppdaget den mellom april og juni en gang, så spurte legen:"i fjor?". Så tenkte jeg med meg selv...

Men jeg vet jo ikke hvor lenge den har vært der før jeg oppdaget den. Vanskelig å vite midt i en ammeperiode.. Og jeg ammet jo i 1,5 år..

Når jeg får brev med time, så skal jeg nok spør/mase litt om å få komme for sjekk før fødsel. For det kan jo verken være lett eller godt å sjekke slik med nye melkeprengte ammepupper...
Gammel 10-09-2015, 13:46   #16
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Tajel Vis post
Godt du endelig får det sjekket ordentlig. Håper du kommer raskt til. Lykke til både med kul-sjekk og siste innspurt!
Takk!
Gammel 10-09-2015, 13:56   #17
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

De ringte meg nå faktisk. Og jeg har allerede fått time til tirsdag. Så greit det blir å få gjort!
Gammel 10-09-2015, 23:16   #18
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Nær Oslo
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 67
Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.

Flott at du fikk time så fort!
Gammel 11-09-2015, 19:06   #19
Tommelise
Medlem

Medlem siden: Jan 2015
Meldinger: 102
Tommelise er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Sitat:
Opprinnelig postet av LivsGnist Vis post
De ringte meg nå faktisk. Og jeg har allerede fått time til tirsdag. Så greit det blir å få gjort!
Så godt å høre! De beste ønsker for deg på kontrollen. Krysser fingrene for deg.
Tommelise er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-09-2015, 23:32   #20
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Tommelise Vis post
Så godt å høre! De beste ønsker for deg på kontrollen. Krysser fingrene for deg.
Takk! Trenger det kjenner jeg. Blir jo mer nervøs når det nærmer seg å få ett svar. Så tipper jeg blir mer redd jo nærmere ett svar vi kommer.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:37.