Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Komplikasjoner og plager
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-09-2015, 18:23   #21
Tommelise
Medlem

Medlem siden: Jan 2015
Meldinger: 102
Tommelise er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Klump i brystet

I morgen tenker jeg på deg Livsgnist.

Håper du får gode, oppløftende svar i morgen sånn at du kan fri sinnet ditt for ubehagelige tanker og forberede sinn og kropp på å få møte babyen din snart.
Det er jo det du egentlig skal gjøre nå, glede deg til å få se småen.

Beste ønsker
Tommelise er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2015, 01:01   #22
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,857
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tommelise Vis post
I morgen tenker jeg på deg Livsgnist.

Håper du får gode, oppløftende svar i morgen sånn at du kan fri sinnet ditt for ubehagelige tanker og forberede sinn og kropp på å få møte babyen din snart.
Det er jo det du egentlig skal gjøre nå, glede deg til å få se småen.

Beste ønsker
Takk! Det du ba om har allerede hatt effekt jeg kjente på magen min igjen i kveld og bemerket meg at noe var annerledes i meg. Jeg kunne føle meg glad og glede meg til å se babyen min. Uansett svar i morgen så skal jeg holde på det å glede meg over henne. Takk

Mest av alt vil vi vel alle bare ha det godt.... men når ikke alt er godt lenger så er det viktigere å holde fokuset på de gode tingene. Jeg håper jeg slipper unna "kula". Håper inderlig...
Gammel 15-09-2015, 09:05   #23
Mooica
Medlem

Medlem siden: Jan 2015
Sted: Klæbu
Meldinger: 219
Mooica vil raskt nok bli berømt.Mooica vil raskt nok bli berømt.

Lykke til i dag!

Mooica er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2015, 14:29   #24
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.

Har tatt ultralyd. Så har vi tatt mammografi. Så har vi tatt biopsi. To stikk med tynnål og fem stikk med tykknål. Venter på svar fra tynnålsprøvene. Tykknål tar visst en uke. Jeg blødde en del av stikka, men har tykk bandasje.

Mammografi ble gjort fordi det går mer greit når man er så langt på vei.

Litt av en dag....
Gammel 15-09-2015, 16:31   #25
Monkey
Seniormedlem

Monkey sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 2,347
Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper så inderlig at det ikke er noe!!!

Gammel 15-09-2015, 19:34   #26
Høstfugl
Medlem

Medlem siden: Mar 2015
Meldinger: 0
Høstfugl er på vei til noe stort.

Mange gode varme tanker til deg, Livsgnist !!
Høstfugl er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2015, 19:40   #27
sommerfugl
Medlem

sommerfugl sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Meldinger: 230
sommerfugl har en aura rundt seg.sommerfugl har en aura rundt seg.sommerfugl har en aura rundt seg.

Håper det er noe ufarlig! Har kul under armen jeg også, som blir større og tydligere nå når jeg er gravid. Men sjekket det ut etter forje graviditet, og det er i følge legen økt kjertelvev. Og er derfor normalt at den vokser under graviditeten. Så for at det er noe like uskyldig med deg.
sommerfugl er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-09-2015, 20:25   #28
Lujane
Supermedlem

Lujane sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Meldinger: 897
Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.Lujane har mye å være stolt av.

Håper du får svar snart og at det viser seg at det er ufarlig og går vekk av seg selv.
Gammel 15-09-2015, 20:29   #29
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Vi fikk ingen sikre svar av tynnålsprøvene. Selv om legen sa det rett ut at de igrunn hadde forventet å finne ondartet vev.. Så siden vi enda ikke vet noe før svaret kommer på de andre prøvene så sier legen at vi får håpe på det beste, men forberede oss på det verste. Er det kreft så blir lille babyen født før tiden så jeg kan starte behandling.

Trenger gode tanker.
Gammel 15-09-2015, 21:25   #30
ninanoor
Supermedlem

ninanoor sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 863
ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.

Oi Livsgnist! Så skumle nyheter! Eller,skummelt men mangel på gode blir det vel heller.. Sender alt jeg har av god energi din vei.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:44.