Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Komplikasjoner og plager
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-09-2015, 21:06   #41
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Nær Oslo
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 67
Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Klump i brystet

Uffda, jeg håpet du skulle bli "friskmeldt" umiddelbart. Det er jo skremmende nyheter du fikk.

Jeg håper at de ikke finner noe skummelt i tykknålsprøvene heller, og at du snart kan puste lettet ut.
Gammel 16-09-2015, 21:56   #42
vannmann81
Supermedlem

vannmann81 sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Grenland
Meldinger: 1,019
Blogginnlegg: 29
vannmann81 har mye å være stolt av.vannmann81 har mye å være stolt av.vannmann81 har mye å være stolt av.vannmann81 har mye å være stolt av.vannmann81 har mye å være stolt av.vannmann81 har mye å være stolt av.vannmann81 har mye å være stolt av.vannmann81 har mye å være stolt av.vannmann81 har mye å være stolt av.vannmann81 har mye å være stolt av.

Uff Livsgnist, dette var ikke moro å lese 😔 krysser det jeg har for at det er noe ufarlig. Sender masse gode klemmer 💕

vannmann81 er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-09-2015, 08:46   #43
vita
Medlem

Medlem siden: Jun 2012
Meldinger: 338
vita er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Så skummelt LG. Håper at prøvene viser at dette ikke er noe farlig. Sender mangen gode tanker
Gammel 18-09-2015, 18:28   #44
Gravidskrulla
Supermedlem

Gravidskrulla sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 550
Gravidskrulla har en aura rundt seg.Gravidskrulla har en aura rundt seg.Gravidskrulla har en aura rundt seg.

Nei nei, det var jo ikke dette jeg ville lese! Håper at de siste prøvene kommer med positive nyheter, så du slipper unna mye behandling og slit nå som du egentlig skal kose deg med minstemann!! Klem til deg!
Gammel 18-09-2015, 19:55   #45
dansetuppa
Medlem

dansetuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Meldinger: 263
dansetuppa er fantastisk mot andre.dansetuppa er fantastisk mot andre.dansetuppa er fantastisk mot andre.dansetuppa er fantastisk mot andre.dansetuppa er fantastisk mot andre.dansetuppa er fantastisk mot andre.

Mange klemmer og gode tanker til deg kjære Livsgnist. Ikke noe god beskjed å få. Håper, virkelig håper at det ikke er ondartet
Minstesøster høsten 2015
dansetuppa er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-09-2015, 18:54   #46
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff, dette var ikke noe ok! Nå er vel resultatet rett rundt hjørnet, håper du får entydig gode nyheter!
Gammel 21-09-2015, 15:05   #47
Javelina
Supermedlem

Javelina sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,157
Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.

Ikke noe hyggelig lesning dette! Hvordan går det nå Livgsnist?
Håper det er en godartet kul! Jeg hadde en kul som ble fulgt opp lenge for noen mnd siden. Ekkelt, men min var heldigvis av en ufarlig type og forsvant av seg selv.
Men kjenner jo andre som ikke har vært så heldige som meg, og det er tøft med behandling, så jeg krysser alt jeg har for deg nå!!

Verdens fineste IVF- kom endelig til oss sommeren 2013, etter en laaang prøverhistorie. (5 års venting, 5 IVF + 3 frys – SA september 2011, MA februar 2012.)
Så kom jammen verdens fineste lille overraskelse også bare 16 mnd etter, julen 2014.
Javelina er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-09-2015, 19:09   #48
-L-
Medlem

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 356
-L- er på vei til noe stort.

Håper veldig at du får gode nyheter. Men jeg vil bare si at jeg har en mor og søster som begge har hatt brystkreft med spredning og de har tålt behandlingen utrolig bra. Så hvis det skulle være dårlig nyheter betyr ikke det at du kommer til å ha det forferdelig under behandling. Mange blir lite syke og kommer seg fort også. Krysser fingrene for at det er en godartet kul
-L- er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-09-2015, 19:31   #49
Tommelise
Medlem

Medlem siden: Jan 2015
Meldinger: 102
Tommelise er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Tenker på deg Livsgnist
Tommelise er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-09-2015, 11:43   #50
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,860
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.

Tusen takk for alle tanker

Det var kreft.

Min datter kom til verden igangsatt men likevel en drømmefødsel på mandag. Hun er nydelig og jeg er skyene.

I går fikk vi også, etter siste dagers undersøkelser(jeg det har vært kaotisk), og det er HELDIGVIS ikke spredning

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:55.