Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Komplikasjoner og plager
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-09-2015, 11:59   #51
Miss B
Supermedlem

Miss B sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Suburbia
Meldinger: 1,138
Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.Miss B har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Klump i brystet

Oi, dette var sterk lesing, Livsgnist. For en berg-og dalbane du må ha vært på i det siste. Gratulerer så mye med lillejenta, hurra for ingen spredning og lykke, lykke til med behandling og tiden fremover. Du er sterk, dette klarer du kjempebra!
Flere tidlige SA og MA mellom 2010-2012
Overraskelsesbonusen d.14.12.2015/f.17.12.2015
Miss B er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-09-2015, 12:06   #52
Beate78
Medlem

Beate78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Åsnes
Meldinger: 366
Blogginnlegg: 25
Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.

Så utrolig godt at det ikke var spredning Og gratulerer igjen med prinsessa
Og mange sa/kjemiske.. Hab.abort + PCOS
Lille knøtt kom 21.1.14 og nytt bittelite knøtt er ventet i aug/sept 15. Perfekt overraskelse sett på ul 4/2
Beate78 er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-09-2015, 13:12   #53
sommerfugl
Medlem

sommerfugl sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Meldinger: 230
sommerfugl har en aura rundt seg.sommerfugl har en aura rundt seg.sommerfugl har en aura rundt seg.

Så godt at det ikke var spredning.
sommerfugl er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-09-2015, 13:25   #54
dansetuppa
Medlem

dansetuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Meldinger: 263
dansetuppa er fantastisk mot andre.dansetuppa er fantastisk mot andre.dansetuppa er fantastisk mot andre.dansetuppa er fantastisk mot andre.dansetuppa er fantastisk mot andre.dansetuppa er fantastisk mot andre.

Kjære LG, vit du har vært i tankene mine.
Gratulerer med minstesøster og godt det ble en drømmefødsel midt oppe i det hele. Trist det var kreft, men utrolig godt at det ikke var spredning gode du. Håper du tåler behandlingen du skal få. Mange varme klemmer og mye styrke her i fra.
Og ikke minst takk for at du Alltid har vært så god mot meg.
Hvis du vil ha noen å øse av deg til, da er jeg her.
Minstesøster høsten 2015
dansetuppa er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-09-2015, 13:33   #55
vbt
Medlem

vbt sin avatar

Medlem siden: May 2014
Sted: Oslo
Meldinger: 266
vbt er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Stor klem til deg
Gratulerer med minste, og lykke til med det du har foran deg.
Godt å høre at det ikke var spredning i det minste. Håper du har gode mennesker rundt deg til hjelp og støtte fremover.
Klem

SA 6+2 mai 2014
Vilblitre på SG
vbt er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-09-2015, 14:03   #56
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,860
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av dansetuppa Vis post
Kjære LG, vit du har vært i tankene mine.
Gratulerer med minstesøster og godt det ble en drømmefødsel midt oppe i det hele. Trist det var kreft, men utrolig godt at det ikke var spredning gode du. Håper du tåler behandlingen du skal få. Mange varme klemmer og mye styrke her i fra.
Og ikke minst takk for at du Alltid har vært så god mot meg.
Hvis du vil ha noen å øse av deg til, da er jeg her.
Gammel 25-09-2015, 14:27   #57
Tajel
Moderator

Tajel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 1,996
Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi, du har hatt litt av en uke!
Leit å høre at det vat kreft, men utrolig godt at du har unngått spredning. Gratulerer med minstejenta og lykke til med det du har foran deg.
Gammel 25-09-2015, 14:29   #58
Javelina
Supermedlem

Javelina sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,157
Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.

Gratulerer med prinsessen her også.
Uendelig glad det ikke er spredning.
Mange klemmer!

Verdens fineste IVF- kom endelig til oss sommeren 2013, etter en laaang prøverhistorie. (5 års venting, 5 IVF + 3 frys – SA september 2011, MA februar 2012.)
Så kom jammen verdens fineste lille overraskelse også bare 16 mnd etter, julen 2014.
Javelina er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-09-2015, 19:30   #59
Tommelise
Medlem

Medlem siden: Jan 2015
Meldinger: 102
Tommelise er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Sitat:
Opprinnelig postet av LivsGnist Vis post
Tusen takk for alle tanker

Det var kreft.

Min datter kom til verden igangsatt men likevel en drømmefødsel på mandag. Hun er nydelig og jeg er skyene.

I går fikk vi også, etter siste dagers undersøkelser(jeg det har vært kaotisk), og det er HELDIGVIS ikke spredning
Først av alt: Gratulerer som mamma til enda en liten verdensborger, en nydelig datter! Tenk du er mamma igjen

Veldig trist å høre at det var kreft, men fantastisk bra at du ikke har fått spredning!! Virkelig sterkt å høre at du klarer å juble oppi alt, det må jeg si!

Jeg håper du har god støtte rundt deg og at du finner styrke i gleden av å ha blitt mor igjen. Jeg ønsker for deg at helsevesenet er ekstra omsorgsfulle i din situasjon som nybakt mor og tar godt vare på deg.

Beste ønsker til deg Livsgnist. Måtte kreften gå raskt tilbake.

Tommelise er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-09-2015, 20:06   #60
Tommelise
Medlem

Medlem siden: Jan 2015
Meldinger: 102
Tommelise er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Tenkte også at jeg skulle si, at det kanskje hadde vært en god ide å komme med en tilbakemelding til JM hvis hun ikke allerede har fått vite det? Når du har tid og overskudd selvfølgelig....Hva tror du?

Jeg tror JM gjør så godt hun kan altså, men det er muligens litt dumt å ta kvalifiserte gjetninger på kuler i brystet syns nå jeg da. Kanskje er det greit for henne å vite til en annen gang, at hvis en gravid virker bekymret så burde man like godt få det undersøkt så fort som mulig? Jeg tror vi kvinner, stort sett i hvert fall, kjenner brystene våre og når vi får en følelse av at ikke alt stemmer, så burde vi sjekke det. ( nå vet jeg jo som sagt ikke enda om ammebryst da men....)

Vi vil liksom nødig virke "hysteriske", men akkurat med kuler så tenker jeg at det er bedre å sjekke en gang for mye enn for lite.
Tommelise er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:51.