Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Komplikasjoner og plager
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-04-2016, 09:55   #1
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,860
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.
Takk for at dere reddet livet mitt!

Ja, for så viktig var responsen jeg fikk i den andre tråden min her, "klump i brystet". Takketvære forumdamene så slo jeg meg ikke til ro meg responsen fra jordmor om at det sikkert bare var hormonelt... Jeg valgte å ta det opp med legen. Noe som resulterte i enorm fortgang. Og en uke etter legebesøket fikk jeg vite at det var kreft. Fire dager etter det fødte jeg datteren min. Da hun var tre dager gammel fikk jeg vite at det ikke var spredning annet enn til armhulen(det mest vanlige). Da hun var 9 dager gammel startet jeg på cellegift. For en måned siden var jeg ferdig med det, og i går fikk jeg operasjon. Så på en måte kan jeg for øyeblikket se på meg selv som kreftfri.

Jeg hadde en hormonsensitiv kreft som var hissig i vekst. Hadde jeg ikke fått de gode rådene her så hadde jeg brukt lenger tid til legen, og prognosen hadde vært en helt annen. Det blir ikke flere barn her hos oss. Det tar jeg ikke sjansen på. Så dette blir ett litt "takk for meg" innlegg også.

Disse forumene kan bety liv eller død for noen. Gjør det du kan som enkeltmenneske å hold liv i sidene. Jeg håper av hele mitt hjertet at disse sidene får bestå!

Om du kjenner meg IRL så hadde det vært hyggelig med en tilbakemelding på PM på Facebook. Jeg blir ikke like anonym lenger med en slik historie. Men det gjør meg ikke noe. Nå er min "karriere" her over.

Stor klem fra LivsGnist- og lykke til med ditt
La ALDRI en klump i brystet være usjekket!
Gammel 06-04-2016, 10:44   #2
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Takk for at dere reddet livet mitt!

Kjære gode du

Så fint med tilbakemelding, og er så glad at du per definisjon nå er kreftfri nå! Kan tro det er leit å vite at det aldri blir flere barn, men dere har jammen en flott familie med de to barna dere har

Så bra forumet kunne redde livet ditt (!!), og det viser bare hvor viktig slike forum er i hverdagen! La oss aldri la SG og SM dø ut!

Masse lykke til videre, krysser armer og bein for rolige år fremover for deg og den flotte familien din
Gammel 06-04-2016, 21:37   #3
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Nær Oslo
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 67
Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for at du skrev dette innlegget, LivsGnist.
Det er veldig godt å lese at behandlingen har vært rask og effektiv. Jeg håper av hele mitt hjerte at du fortsetter å være kreftfri!

Takk for tiden vi har delt på forum. Lykke til videre.
Gammel 11-04-2016, 00:55   #4
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,860
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
Kjære gode du

Så fint med tilbakemelding, og er så glad at du per definisjon nå er kreftfri nå! Kan tro det er leit å vite at det aldri blir flere barn, men dere har jammen en flott familie med de to barna dere har

Så bra forumet kunne redde livet ditt (!!), og det viser bare hvor viktig slike forum er i hverdagen! La oss aldri la SG og SM dø ut!

Masse lykke til videre, krysser armer og bein for rolige år fremover for deg og den flotte familien din
Takk for det! ( vi har tre barn)
Ja vi har det veldig fint

Sitat:
Opprinnelig postet av Gulli_70 Vis post
Takk for at du skrev dette innlegget, LivsGnist.
Det er veldig godt å lese at behandlingen har vært rask og effektiv. Jeg håper av hele mitt hjerte at du fortsetter å være kreftfri!

Takk for tiden vi har delt på forum. Lykke til videre.
Tusen takk takk for delt forumtid ja
Gammel 13-04-2016, 06:36   #5
Gravidskrulla
Supermedlem

Gravidskrulla sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 550
Gravidskrulla har en aura rundt seg.Gravidskrulla har en aura rundt seg.Gravidskrulla har en aura rundt seg.

Så godt å høre at alt går bra med deg! Jeg har faktisk tenkt på deg innimellom og lurt sånn på hvordan det går med deg. Vi har jo vært her inne samtidig sånn ca, så jeg fikk jo med meg hvordan forrige svangerskapet ditt "endte", i en alt annet enn drømmesituasjon. Hurra for at du er kreftfri per nå, måtte det vare for alltid!

(blir nok ikke flere barn her heller, men har vært hyggelig å skravle litt med deg, og følge med på deg. Lykke til videre!)
Gammel 13-04-2016, 09:22   #6
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LivsGnist Vis post
Takk for det! ( vi har tre barn)
Ja vi har det veldig fint
Det vet jeg jo
Gammel 13-04-2016, 20:59   #7
Beate78
Medlem

Beate78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Åsnes
Meldinger: 366
Blogginnlegg: 25
Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.

Så godt at du er kreftfri for øyeblikket og håper virkelig det varer
Og mange sa/kjemiske.. Hab.abort + PCOS
Lille knøtt kom 21.1.14 og nytt bittelite knøtt er ventet i aug/sept 15. Perfekt overraskelse sett på ul 4/2
Beate78 er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-04-2016, 17:25   #8
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan det går. Hyggelig å høre fra deg, - håper du kommer deg fort etter operasjonen og at prøvene videre er fine!
Gammel 27-04-2016, 22:49   #9
viola
Supermedlem

viola sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 585
viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.viola er som en uslipt juvél.

Å, Livsgnist, dette var dramatiske ting å lese her inne på min første innlogging på månedsvis! Så godt å høre at du tok det alvorlig tidlig og at det ser bra ut!

Har ofte tenkt at jeg burde sjekke brystene oftere, skal jammen begynne nå.
Gammel 10-05-2016, 22:34   #10
Tajel
Moderator

Tajel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 1,996
Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for at du tok deg tid til å oppdatere oss! Jeg har også tenkt på deg og lurt på hvordan det gikk med deg.

Tenk at et forum som dette kan gjøre en så stor og viktig forskjell!

Lykke til videre, LivsGnist

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:37.