Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Komplikasjoner og plager
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-05-2016, 10:29   #11
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.
Sv: Takk for at dere reddet livet mitt!

Så kjekt med ei oppdatering frå deg, LivsGnist! Eg har lurt på korleis det går med deg, så veldig kjekt å høyra at du no er kreftfri. Kryssar fingrane for for at det varer. Håpar du får ein fin sommar saman med familien din.

Trur nok det er mange her inne som hugsar deg godt. Du var alltid så flink til å kommentera andre sine innlegg, og koma med oppmuntringar til alle!

Lykke til vidare, LivsGnist!

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 26-05-2016 kl 18:03.
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-05-2016, 10:56   #12
Tommelise
Medlem

Medlem siden: Jan 2015
Meldinger: 102
Tommelise er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Sitat:
Opprinnelig postet av LivsGnist Vis post
Ja, for så viktig var responsen jeg fikk i den andre tråden min her, "klump i brystet". Takketvære forumdamene så slo jeg meg ikke til ro meg responsen fra jordmor om at det sikkert bare var hormonelt... Jeg valgte å ta det opp med legen. Noe som resulterte i enorm fortgang. Og en uke etter legebesøket fikk jeg vite at det var kreft. Fire dager etter det fødte jeg datteren min. Da hun var tre dager gammel fikk jeg vite at det ikke var spredning annet enn til armhulen(det mest vanlige). Da hun var 9 dager gammel startet jeg på cellegift. For en måned siden var jeg ferdig med det, og i går fikk jeg operasjon. Så på en måte kan jeg for øyeblikket se på meg selv som kreftfri.

Jeg hadde en hormonsensitiv kreft som var hissig i vekst. Hadde jeg ikke fått de gode rådene her så hadde jeg brukt lenger tid til legen, og prognosen hadde vært en helt annen. Det blir ikke flere barn her hos oss. Det tar jeg ikke sjansen på. Så dette blir ett litt "takk for meg" innlegg også.

Disse forumene kan bety liv eller død for noen. Gjør det du kan som enkeltmenneske å hold liv i sidene. Jeg håper av hele mitt hjertet at disse sidene får bestå!

Om du kjenner meg IRL så hadde det vært hyggelig med en tilbakemelding på PM på Facebook. Jeg blir ikke like anonym lenger med en slik historie. Men det gjør meg ikke noe. Nå er min "karriere" her over.

Stor klem fra LivsGnist- og lykke til med ditt
La ALDRI en klump i brystet være usjekket!
Hei Livsgnist!

Kjempeglad for å høre at du har blitt kreftfri!!
Siden jeg ikke kjenner deg, syns jeg det var så ufint og snokende å spørre hvordan det gikk med deg etter at du fortalte at du hadde fått kreft.

Jeg kan ikke forestille meg hvor tøft det må ha vært bli mamma på en sånn måte! Fy søren! Satt med en stor klump i halsen her og har tenkt på deg siden.

Jeg har ikke vært ofte innom. Så denne tråden nå nettopp.

Jeg vil bare si til deg også, at du må klappe deg selv på skulderen og. Vi har en indre stemme i oss som holder et grep om oss når vi blir usikre. Du hadde jo ikke laget den tråden, " klump i brystet" ,om du ikke tenkte at det kanskje kunne være noe galt. Man søker bekreftelse/ avkreftelse hos andre gjennom deres erfaringer.

Jeg har i alle fall lært at alle mennesker kan gjøre feil, også de vi tror sitter inne med riktig kunnskap. Derfor er det så viktig å stole mest på de som har den beste eksperisen på området.

Ofte tenker vi mennesker, " det skjer ikke meg" eller " kan ikke gå til legen med dette, det er sikkert ikke noe". Vi syns kanskje det er teit å gå til en ekspert som konstaterer " dette er normalt". Så vi lar være undersøke kulen før det har gått laaaang tid.

Hun eksperten som jeg var hos med min kul sa at det var kjempebra at jeg kom og at de gledet seg over å kunne si det ikke var kreft. Det er SÅ viktig sjekke alle kuler nettopp fordi NÅR det er kreft så har man så mye bedre prognoser om man oppdager det tidlig.

Jeg sender de beste ønsker til deg Livsgnist, om at du nå er kreftfri for alltid og at du slipper flere runder. Håper at du oppi alt dette har fått noe anledning til å kose deg med lille gullet ditt og at familien din sakte men sikkert kommer tilbake i balanse etter dette sjokket som helt sikkert har vært en stor påkjenning for dere alle.

Riktig god sommer også
Tommelise er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-06-2016, 12:46   #13
torisve
Supermedlem

torisve sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Ottestad
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 27
torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.

Oi, så dramatisk Livsgnist. Godt at det har gått bra med deg.
Ha en riktig god sommer sammen med familien din <3
torisve er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-07-2016, 00:47   #14
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,860
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk først nå jeg er inne igjen og titter.

Enig med deg Tommelise.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:32.