Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-11-2016, 10:17   #1
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.
Uke 47

Ny uke! En uke jeg har sett fram til, kun tre møter og to vakter denne uka så jeg håper å få hentet meg inn litt.
Og så er det under en uke igjen til jeg kan pynte

Håper alle får en fin uke!

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-11-2016, 10:44   #2
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.
Sv: Uke 47

Ja jeg gleder meg også til å pynte. Håper bare vi får ferdig stua før helgen. Er slutten på en lang oppussing nå
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-11-2016, 11:54   #3
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Her har vi vannkopper i hus. Sikkert flere hundre stykker. Han ser virkelig ille ut. Det verste med alt er at far i huset ikke har hatt det (påvist på bld.pr) og vi skal til London neste torsdag :/

Det eneste som passet "bra" med dette er at jeg får meg en uke fri. Bekkenet er virkelig ille nå så er godt å slippe jobb.

Ha en fin dag da folkens ;-)

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-11-2016, 13:00   #4
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post
Her har vi vannkopper i hus. Sikkert flere hundre stykker. Han ser virkelig ille ut. Det verste med alt er at far i huset ikke har hatt det (påvist på bld.pr) og vi skal til London neste torsdag :/

Det eneste som passet "bra" med dette er at jeg får meg en uke fri. Bekkenet er virkelig ille nå så er godt å slippe jobb.

God bedring til lillen. Håper pappaen slipper. Leste akkurat om en voksen som fikk inni lungene! Sykt. Jobber du for mye nå da kanskje?

Igår bestilte jeg med gravidtruse. Har kun en tights som passer nå så trenger egentlig å få kjøpt meg klær. Noen som vet hvor jeg får tak i ullklær for gravide? Gjerne strømpebukser.
Gammel 22-11-2016, 09:53   #5
Ullsokk
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
God bedring til lillen. Håper pappaen slipper. Leste akkurat om en voksen som fikk inni lungene! Sykt. Jobber du for mye nå da kanskje?

Igår bestilte jeg med gravidtruse. Har kun en tights som passer nå så trenger egentlig å få kjøpt meg klær. Noen som vet hvor jeg får tak i ullklær for gravide? Gjerne strømpebukser.
Takk takk ;-) Ser ut som vi blir hjemme hele uka gitt. Fått legetime neste onsdag for en legeerklæring så vi slipper inn på flyet til torsdag. For di prikkene blir nok værende en stund etter di har tørket. Orker ikke bli stående og krangle med di på flyplassen...

Jobber ikke så mye men hadde 4 dager på jobb forje uke og har heldigvis ikke sånne uker fremover. Målet er å holde ut frem til nyttår i 50% så får jeg høre med hun bedriftsjordmora hva vi kan få til av annet arbeid. Tenker det ordner seg alltids ;-)

Gammel 22-11-2016, 16:27   #6
Venter
Supermedlem

Venter sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 706
Venter vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullsokk Vis post

God bedring til jr. Du får håpe mannen ikke får det, jeg hadde det i voksen alder (de trodde jeg hadde hatt det som barn, men det må ha vært en annen barnesykdom) og det anbefales ikke!
Venter er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-11-2016, 17:11   #7
Ullsokk
Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Venter Vis post

God bedring til jr. Du får håpe mannen ikke får det, jeg hadde det i voksen alder (de trodde jeg hadde hatt det som barn, men det må ha vært en annen barnesykdom) og det anbefales ikke!
For å si det sånn så får han det garantert om han ikke er immun fra naturens side ;-)

Gammel 22-11-2016, 21:33   #8
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Jeg klippte akkurat vår fiberkabel Gubben som har hjemmekontor ble ikke veldig fornøyd. Herre gud er det mulig å være så klønete. Ja, ja... har fått meldt inn så bare å vente på montør. Men, det fine er at vi snart er ferdig med oppussingen. Nå er det kaoset rett før det blir ferdig. Men til helga skal vi ha både stue og soverom. Gleder meg skikkelig.

Jeg er veldig glad i jula, samtidig som jeg bare vil at tida skal gå nå. Prøver å glede meg over her og nå, men sliter med det. Håper det hjelper å få litt ro i hjemmet igjen.
Gammel 23-11-2016, 07:56   #9
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Å så ergelig mlundg!!
Skjønner du er lei kaos nå, å leve i sånt er slitsomt. Jeg har utsatt i et år å pusse opp soverommet fordi jeg misliker alt styret, en jobb som hadde tatt to dager liksom

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2016, 14:01   #10
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Her har det vært stille og rolig fortiden, ikke så mye nytt..

Skal på OUL om 1 uke bare nå, er så spent. Gleder meg veldig til å finne ut om det er gutt eller jente. Har ikke noe følelse på verken det ene eller det andre.
Kjenner masse små spark så det er moro, flere som gjør?

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:00.