Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Vi som har mistet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-05-2010, 13:56   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Hvilke smerter opplevde dere før en SA?

Overskriften sier det meste. Hadde dere noen smerter i rygg eller mage i forkant av en SA? Spotting?

Jeg går her med verk i korsrygg, og har hatt det to tre dager. Spotter i tillegg bittelitt, så frykter i grunnen det verste nå
  Svar med sitat
Gammel 03-05-2010, 14:04   #2
Castanja
Seniormedlem

Castanja sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,204
Castanja har et ubeskrivelig bra rykte.Castanja har et ubeskrivelig bra rykte.Castanja har et ubeskrivelig bra rykte.Castanja har et ubeskrivelig bra rykte.Castanja har et ubeskrivelig bra rykte.Castanja har et ubeskrivelig bra rykte.Castanja har et ubeskrivelig bra rykte.Castanja har et ubeskrivelig bra rykte.Castanja har et ubeskrivelig bra rykte.Castanja har et ubeskrivelig bra rykte.Castanja har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilke smerter opplevde dere før en SA?

Første gangen bråvåknet jeg av sterke smerter og krafting blødning om natten, ingen forvarsel.
Andre gangen begynte jeg å spotte rosa noen timer før det kom ordentlig blødning og smerter.

Begge gangene hadde jeg murringer i både ryggen og magen i dagene før SA, men det samme hadde jeg i fullgått svangerskap og i dette.

"Menssmerter" i rygg og mage er jo helt vanlig tidlig i svangerskapet, så jeg syns ikke du skal vektlegge det så mye.

Håper spottingen er helt uskyldig!
Castanja er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-05-2010, 14:07   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Godt å høre at det nødvendigvis ikke trenger å bety så mye. Murrer endel i korsrygg, men det skjer liksom ikke noe mer. Ingen smerter i magen. Spotta i gårkveld, og gjør det litt i dag og - men det skjer ikke noe mer. Spotta bittelitt et par tre dager i forrige uke og, men så gikk det over. Går liksom å venter på den store syndefloden om ting er gærnt, men det kommer jo aldri noe. Godt at man får svar på en evt. økning i hCG i morgen. Hater å vente...
  Svar med sitat
Gammel 23-05-2010, 19:37   #4
enlitentil
Supermedlem

enlitentil sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 1,273
enlitentil har mye å være stolt av.enlitentil har mye å være stolt av.enlitentil har mye å være stolt av.enlitentil har mye å være stolt av.enlitentil har mye å være stolt av.enlitentil har mye å være stolt av.enlitentil har mye å være stolt av.enlitentil har mye å være stolt av.enlitentil har mye å være stolt av.enlitentil har mye å være stolt av.

jeg hadde en sa 4+6. Hadde helt siden den positive testen da gått med mensmurring, ikke så mye i magen men veldig verk bak i korsryggen. også hadde jeg en skikkelig dårlig magefølelse og en kveld bare visste jeg at det gikk galt og neste morgen begynte jeg å blø

Vårt tredje mirakel ble født 22.05.2014
enlitentil er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-05-2010, 23:04   #5
2011mamma
Juniormedlem

2011mamma sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Meldinger: 3
2011mamma er på vei til noe stort.

Jeg hadde en SA uke 8-9 som begynte med en lett brun spotting som varte 1-2 uker, deretter ble blodet klar rød.
Dagen som abort skjedde fikk jeg vondt liksom menssmerter også vondt i ryggen.
2011mamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-05-2010, 00:10   #6
Malin-Angelica
Medlem

Malin-Angelica sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: auli
Meldinger: 255
Malin-Angelica er som en lysfontene.Malin-Angelica er som en lysfontene.Malin-Angelica er som en lysfontene.Malin-Angelica er som en lysfontene.Malin-Angelica er som en lysfontene.

Jeg hadde ingen smerter i rygg. jeg begynte bare og blø og tenkte mensen kom litt tidlig (visste ikke at jeg var gravid) så fortsatte det over en uke og blø. så fikk jeg sterke smerter i magen og da dro jeg for og sjekke og hadde hatt en SA som kroppen hadde renset opp etter selv.

jeg har hatt blødninger og smerter i korsrygg i dette svangerksapet og det var pga jeg hadde urinveis infeksjon! såå kan nokk bety flere ting! ingen ting galt med dette svangerskapet!
lykke til!

Termin 30 september
Lykkelig fornøyd med at det kommer en nydelig guttebaby!
Malin-Angelica er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-06-2010, 01:21   #7
cherry81
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 734
cherry81 er fantastisk mot andre.cherry81 er fantastisk mot andre.cherry81 er fantastisk mot andre.cherry81 er fantastisk mot andre.cherry81 er fantastisk mot andre.cherry81 er fantastisk mot andre.cherry81 er fantastisk mot andre.cherry81 er fantastisk mot andre.

så leit at du og enlitentil mistet.. Jeg har selv mistet flere ganger rundt 8-9 uker. på den første gangen fikk jeg blødning som mens, ikke noe spesielt vondt, og etter et par dager med blødning fosset det ut blod, så stoppet det, og blødning startet igjen etter en uke, det er mellom disse blødningene jeg fikk vite at jeg var gravid.

En annen gang føltes det som menssmerter, ikke noe spesielt vondt i rygg eller andre steder.

Men dette her er veldig, veldig tungt...

Jeg er gravid pdd men er livredd for å ha spontanabort igjen.. Man går og tenker på dette hele tiden, iallefall gjør jeg det..

Prøver å holde motet oppe likevel da, og jentene på terminklubben er fantastiske

Aktive lesere akkurat nå: 2 (0 medlemmer og 2 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:38.