Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Vi som har mistet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-05-2010, 12:25   #61
esmeralda
Supermedlem

esmeralda sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 1,333
Blogginnlegg: 6
esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: For oss som ikke slipper ned skuldrene etter første trimester

Har fallt litt ut i det siste jeg, men i dag har jeg litt energi til å skrive her inne...

Era: gratulerer med flott UL-resultat!! Nå ligger jo premissene til rette for at det skal gå bra fremover!
Nene: Velkommen til tråden. Skjønner godt du har ekstra slitsomme dager nå frem mot 24+0. Regner med du får ekstra god oppfølging du også, og at de måler blodgjennomstrømming etc ganske ofte?!
Håper, som du, at vi alle sitter med fullbårne barn i armene om noen måneder!!
Lykkeliten: Velkommen hit du også! Tror nok som de andre sier at det er veldig individuelt hvor ofte man får kontroller etc, for egen del har jeg aldri hørt om noen som får en gang i uka. Det er vel dessverre lite de kan gjøre om morkaken begynner å svikte veldig tidlig i svangerskapet, så de hyppigste kontrollene kommer sikkert når du begynner å nærme deg uke 24?! Men dette er det andre som vet mye mer om enn meg!!
Acino: Vi nærmer oss 17. mai for hver dag som går nå. Tenker masse på deg!!
Solå: Tenker på deg også!! Håper du har noen gode opplevelser for tiden. Ihvertfall bra at du får tett oppfølging. Lykke til på UL på fredagen!!!
Selv er jeg litt, hva skal jeg si; på tuppa? hysterisk? bekymret? vanskelig å forklare. Jeg går ihvertfall og kjenner innmari mye etter på hva som skjer der nede for tiden. Og jeg vet at psyken min ikke har godt av det. Da vi hadde besøk i helga var jeg mye opptatt med det, og kjente ingenting. Nå som jeg er hjemme alene, evt bare med Mannen på kveldene, så kjenner jeg så mye rart. Kjenner at babyen tramper på LMH, føler nedpress etc. Jeg tror at jeg gjør 2 fjær til 5 høns, og at alt kjennes mye verre ut enn det er. Har mailet med min Dr.Gyn og fortalt hvordan jeg føler det, og han mener det er helt normalt. Bare en uke igjen til ord.UL nå, satser på at de kan måle LMH igjen der. Inntil videre tar jeg det veldig med ro, sitter mye på sofaen etc.
Hvordan var det med den soveplanen, noen som har fått det til å funke???

Bloggen min
esmeralda er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-05-2010, 19:01   #62
Lykkeliten09
Supermedlem

Lykkeliten09 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 813
Blogginnlegg: 1
Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.

Takk for svar søte damer

Blir en spennende tid framover. Godt å ha noen kloke damer og spørre da !
Lykkeliten09 er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2010, 19:08   #63
underlig
Seniormedlem

underlig sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 1,893
Blogginnlegg: 10
underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.

http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=356015

Vanskelige nyheter desverre. Sender varme tanker og håp.
Gammel 07-05-2010, 19:23   #64
Solå
Supermedlem

Solå sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørvest
Meldinger: 1,338
Blogginnlegg: 49
Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff ja Må si at den meldingen tok meg helt på senga. Hadde ikke trodd at det skulle skje igjen..... Håper virkelig at strengt sengeleie gjør nytten sin
Ma uke 9 - eneggede tvillinger - mars 10
Verdens beste lille gutt kom til oss den 13 oktober ...........
Dagens status: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkBildetråd
Solå er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2010, 19:24   #65
Acino
Supermedlem

Acino sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1,297
Blogginnlegg: 31
Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette kjenner jeg at jeg tok hardt - så utrolig urettferdig, vanskelig og leit!! Der er fremdeles håp, det er ikke det, det er bare at - har dere ikke opplevd nok nå? Jeg tenker på dere, håper! Mange gode sendes over!
2 nye ivf senere lykkes vi igjen;
de nye håpene,,kom 36+2 aug 10

Acino er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2010, 21:17   #66
underlig
Seniormedlem

underlig sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 1,893
Blogginnlegg: 10
underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.

Sist gang jeg var gravid var det en modig sjel som lå fra uke 16 på sykehuset i Ålesund før hun fikk et prematurt barn (tror hun holdt til etter uke 26) Tøff prosess men det gikk bra. Krysser alt jeg har.

Selv har jeg plutselig endel kynnere. Liker det ikke. Når er du 24 acino? 17 mai?

Sist endret av underlig; 07-05-2010 kl 21:19.
underlig er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2010, 23:24   #67
Nene
Supermedlem

Nene sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,207
Blogginnlegg: 62
Nene har et ubeskrivelig bra rykte.Nene har et ubeskrivelig bra rykte.Nene har et ubeskrivelig bra rykte.Nene har et ubeskrivelig bra rykte.Nene har et ubeskrivelig bra rykte.Nene har et ubeskrivelig bra rykte.Nene har et ubeskrivelig bra rykte.Nene har et ubeskrivelig bra rykte.Nene har et ubeskrivelig bra rykte.Nene har et ubeskrivelig bra rykte.Nene har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff, det var helt grusomt å lese tråden i dag.
Håper og ber til høyere makter om at strengt sengeleie skal redde den lille spiren!
Huff.. alt et menneske skal tåle..
Lille kom til oss 20.august
Nene er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2010, 23:58   #68
Tossi
Æresmedlem

Tossi sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Trønder
Meldinger: 10,387
Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette var triste nyheter...

Nå er det jo ikke vannavgang i Esmes tilfelle, men jeg har likevel Turbomamma og andre langtids-sengeliggende skjebner med lykkelig utfall friskt i minne - jeg krysser alt jeg har og håper så inderlig at dette blir en av de gode skjebnene å minnes!
"I never said it would be easy, I said it would be worth it"
Tossi er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-05-2010, 10:26   #69
Lykkeliten09
Supermedlem

Lykkeliten09 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 813
Blogginnlegg: 1
Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.Lykkeliten09 har en strålende fremtid.

nei og nei, så uendelig trist Esmerelda !! Håper så inderlig at dette går bra !! Sender deg mange varme tanker
Lykkeliten09 er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-05-2010, 14:21   #70
Monen
Seniormedlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 2,835
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.

La dette gå bra!

Gulljenta f. 06.07.08 - Godgutten f/d 05.10.09
Monen er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:25.