Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Vi som har mistet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-05-2010, 00:14   #1
LPP
Medlem

LPP sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 407
LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.LPP har en strålende fremtid.
Question Noen??

Herregud, i kveld havna jeg faktisk på legevakta med utrolig sterke rie-lignende kramper i magen...Eneste jeg kan huske som lignet var den medisinske aborten jeg var gjennom før jul. Er 4+4 i dag. Klarte ikke stå/gå/snakke på 45 min. Og så sklei det gradvis over.. Ingen blødning, men det var virkelig smertefullt og skremmende. Men de kunne ikke si så mye lurt på sykehuset heller da, bare at jeg måtte følges opp av lege når legekontorene åpner igjen... Har dere hørt om noe sånt noen gang?? Det høres jo virkelig ut som abort, (noe også legen sa) men jeg blør jo ikke.... Gal gal gaaaal.

LPP er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-05-2010, 15:10   #2
Solå
Supermedlem

Solå sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørvest
Meldinger: 1,338
Blogginnlegg: 49
Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen??

Huff det var en skummel opplevelse. Det er liksom så vanskelig å si noe som helst så tidlig, jeg har ikke vært borti det samme, men tenker at det meste kan gå begge veier så tidlig. Håper du ikke har sett blod, og at legen kan ta godt vare på deg når du legekontoret åpner
Ma uke 9 - eneggede tvillinger - mars 10
Verdens beste lille gutt kom til oss den 13 oktober ...........
Dagens status: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkBildetråd
Solå er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:28.