Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Vi som har mistet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-01-2011, 20:48   #1
Tullmusa
Medlem

Medlem siden: Jan 2011
Meldinger: 173
Tullmusa er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Gravid etter MA engstelig

I juli hadde jeg en MA i uke 10 etter denne. Tok det meg 6 Pp å bli gravid igjen jeg er nå i uke 5 og tror det at je kommer til og senke skuldrene bare jeg får litt mer symptomer, men jeg har allerede mer symptomer enn forige gang. Alikavel går jeg med truseinnleg slik at jeg skal oppdage det med en gang hvis jeg begynner å spotte. Har noen andre det sånn? Jeg vil jo helst tro det skal gå bra, men med en gang jeg ike har kjent stiking eller strekking nedenfra på noen timer begynner jeg å gå på do i ett bare for og sjekke ståa
Gammel 12-01-2011, 22:42   #2
Junio
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2010
Sted: Akershus
Meldinger: 1,425
Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.Junio har en strålende fremtid.
Sv: Gravid etter MA engstelig

Jeg hadde det sånn de første ukene, hadde SA i mars i uke 6 og var veldig redd for at det skulle gjenta seg. Prøv å senke skuldrene bittelitt, selv om det ikke er lett.

og Vesla, juni 2011
Junio er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-01-2011, 10:24   #3
C3PO
Veteranmedlem

C3PO sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,800
Blogginnlegg: 4
C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er helt naturlig. Jeg har en fortid med habituell abort, og så en MA sist, så jeg klarer omtrent aldri slappe av i et svangerskap. Husk at det er lov å bekymre seg, og at det ikke påvirker utfallet. Jeg fikk noen småblødninger denne gangen, og det skremte vettet av meg, men det har gått bra, og jeg er nå 19 uker.

med Marilyn
C3PO er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-01-2011, 14:09   #4
Lilletulip
Medlem

Medlem siden: Aug 2009
Meldinger: 234
Lilletulip er bare skikkelig grei.Lilletulip er bare skikkelig grei.Lilletulip er bare skikkelig grei.Lilletulip er bare skikkelig grei.

Jeg har også hatt det slik.. Har hatt en MA og en graviditet som ble stoppet i uke 13 pga store avvik.. Denne graviditeten har heller ikke vært enkel. Fikk en kjempe stor blødning i uke 6 og en litt mindre i uke 8. Det var da en tvilling som ikke klarte seg. Jeg har vært så bekymret for den lille i magen og jeg har lenge ikke klart å glede meg.. Nå ser det derimot ut at dette skal gå veien..
Tror ikke det er uvanlig å være bekymret når man har opplevd slike ting, speiselt flere ganger..
Jeg ønsker deg lykke til og håper det går bra.

Lilletulip er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-01-2011, 18:43   #5
Tullmusa
Medlem

Nå er jeg så kvalm at jeg er sykmeldt så da føler jeg meg tryggeresiden jeg ikke var kvalm i det helle tatt sist
Gammel 18-01-2011, 19:40   #6
Wibe
Seniormedlem

Wibe sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 1,514
Blogginnlegg: 2
Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.Wibe har et ubeskrivelig bra rykte.

MA er så stille. Det kommer bare snikende og man tror at alt er normalt, og så får man sjokket - enten ved en blødning etter hvert eller at det oppdages på ultralyd.. Klart man blir redd i påfølgende graviditeter etter det! Man blir som regel tatt seriøst av helsevesenet etter en MA, og det skulle da bare mangle.

Jeg har hatt en MA og en rekke spontanaborter. Man blir en mester på å telle milepæler. Det gjelder å komme seg forbi de ulike ukene..
Gammel 18-01-2011, 19:49   #7
Lykkelig77
Veteranmedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Hadeland
Meldinger: 3,715
Blogginnlegg: 68
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det går nok bra skal du se Jeg mistet i MA i uke 11, SA i uke 6 og SA i uke 7 før denne satt og nå er jeg i uke 33
Gammel 18-01-2011, 20:54   #8
Tullmusa
Medlem

Syns det er godt at jeg har så sterke symptomer denne gangen selv om jeg føler meg helt
Gammel 19-01-2011, 09:39   #9
C3PO
Veteranmedlem

C3PO sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,800
Blogginnlegg: 4
C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ble også kvalm denne gangen, etter å ikke ha vært det med barn nr. 1 og 2. Jeg var ekstra glad for dette ettersom jeg er godt voksen mor.

med Marilyn
C3PO er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:00.