Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-01-2012, 14:20   #1
melise
Supermedlem

melise sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Sted: Buskerud
Meldinger: 663
melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.melise har en strålende fremtid.
hyper Tvillinggravide & Tvillingmammaene skravler videre i Januar 2012.

Godt nyttår alle sammen

Hvordan har deres nyttårsfeiring vært ?

Igår var jentene & jeg hos mine foreldre på mat, ble litt sent, så dubben jentene tok i bilen hjem ga de energi til 00:45. Men det gjorde ingenting. Var jo nyttårsaften

Vi satt i vinduet og tittet ut når himmelen var full av fine raketter, jentene tittet ut og lurte veldig på hva dette var. Tv2 var litt skeptisk til smellene, men tittet bort på meg og så at det ikke var grunn til bekymring

Tenk! Dette året her vil dere gravide møte deres små i magen, og vi Mammaer 2011 vil en etter en ha våres 1 års bursdag på våre små Tiden har virkelig gått fort! Jentene blir 9 måneder denne uka her.

Håper dere alle sammen har det bra

Våre 2 søte små ble født 06.04.11, 36+2
melise er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-01-2012, 16:00   #2
AylaNemi
Juniormedlem

AylaNemi sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Meldinger: 10
AylaNemi har en aura rundt seg.AylaNemi har en aura rundt seg.AylaNemi har en aura rundt seg.
Sv: Tvillinggravide & Tvillingmammaene skravler videre i Januar 2012.

Godt nytt år!
Fikk årets sjokk i går.... Har vært utrolig dårlig så langt i svangerskapet -er 12+3 nå og lagt omtrent en mnd på sjukehus for kvalmen.
Skulle i går på rutine UK igjen.Da kommer det fra legen:jeg ser virkelig 2 barn her jeg!!!!! SJOKK!!! Kan vel tenke dere reaksjon og tanker da...... Dette her skulle være barn nr 2 så vi slapp ha ett enebarn.
Nå er det altfor mange tanker og følelser som raser rundt i hodet....
Vet det er dobbel lykke,men er jammen skremt allikavel
AylaNemi er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-01-2012, 16:25   #3
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 843
Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Kjenner følelsen. Det tar noen dager før sjokket har gått over, og da er det bare å glede seg!
Gammel 07-01-2012, 19:50   #4
Babygirl 07 =)
Seniormedlem

Babygirl 07 =) sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Akershus
Meldinger: 1,679
Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.Babygirl 07 =) har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av AylaNemi Vis post
Godt nytt år!
Fikk årets sjokk i går.... Har vært utrolig dårlig så langt i svangerskapet -er 12+3 nå og lagt omtrent en mnd på sjukehus for kvalmen.
Skulle i går på rutine UK igjen.Da kommer det fra legen:jeg ser virkelig 2 barn her jeg!!!!! SJOKK!!! Kan vel tenke dere reaksjon og tanker da...... Dette her skulle være barn nr 2 så vi slapp ha ett enebarn.
Nå er det altfor mange tanker og følelser som raser rundt i hodet....
Vet det er dobbel lykke,men er jammen skremt allikavel
Gratulerer så mye!!
Du får prøve å finne mitt sjokk-innlegg fra min første UL i juli-klubben, hadde vel akkurat de samme følelsene og tankene du sitter med nå..
Kjempesjokk!! Men OMG for en fantastisk opplevelse du skal få oppleve, er ikke alle som får noe så nydelig som TO småtasser å ta med seg hjem etter endt graviditet.. Mine er litt over 6 mnd nå og de er supernydelige og begynner virkelig å bry seg om den andre nå.. Ta på, le til, slå litt og kose på Det er virkelig koselig å se to babyer i lag som "hører så sammen" ... Masse lykke til!
Gammel 07-01-2012, 19:57   #5
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.Scarlett har mye å være stolt av.

Nå gleder jeg meg skikkelig!

Fikk vite at det er to gutter i magen i går. Var ikke noe tvil akkurat.
Gammel 07-01-2012, 23:17   #6
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Signerer Babygirl på det med hvor gode ungene er mot hverandre!
Våre er straks ett år, og de driver med fantestreker sammen, koser hverandre, skratter og ler. De kan se på hverandre og begynne å knegge. Krangler om leker og sånt, men som regel leker de i enighet.
Gammel 09-01-2012, 14:25   #7
svingen
Medlem

Medlem siden: Sep 2011
Meldinger: 135
svingen vil raskt nok bli berømt.svingen vil raskt nok bli berømt.

Så flott å lese om andres erfaringer. I dag har vi meldt oss inn i tvillingforeningen, noen flere som er medlem der?
Gretulerer så mye med to gutter Scarlett!
svingen er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-01-2012, 17:05   #8
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Takk takk.

Jeg har planer om å melde oss inn, men er så treeeeeg at det..

Lurer på om vi skal på gravidtreff for tvillinggravide i Trondheim da..
Gammel 24-01-2012, 16:05   #9
Petroline
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
Meldinger: 41
Petroline er på vei til noe stort.

Fryktelig lite aktivitet her inne altså. Men hvordan går det med tvillingmammaer og kommende tvillingmammaer? Omsider kom det jo ganske mye snø, så har vært på et par skiturer de siste 3 dagene. Utrolig deilig. Trener dere som er gravide mye? Fått mange begrensninger av legen?

Begynner forøvrig å bli utålmodig. føler meg veldig klar til å få babyer nå altså. Greit å være gravid, men kjenner babylysten øke på
Gammel 24-01-2012, 17:01   #10
Scarlett
Supermedlem

Scarlett sin avatar

Har du vært på skitur i uke 27? Jeg er bare i uke 17 og tror jeg kommer til å bli så stor innen uke 27 at jeg skal ikke prøve meg på ski en gang!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:59.