Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Navn

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-02-2010, 22:50   #1
emin
VIP-medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 6,624
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Navneforslag trengs!

De andre to heter Elise og Emil, så jeg trenger forslag til navn som står i stil med søskenes. Det skal (selvsagt) være et navn som begynner med E, siden vi først har startet med det. Vi venter antagelig ei jente, ifølge UL.

Mannen steinstår på Elvira; jeg synes det skjærer mot de andre to. Selv heier jeg på

Erika
Eirin
Elina
Elena

Guttenavnet har vi klart; om det kommer ut en med tut så blir det Elias.

Hjelp?
Gammel 08-02-2010, 23:30   #2
silkepels
VIP-medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: På øya
Meldinger: 7,008
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Navneforslag trengs!

Esther
Eve/Eva/Evy
Elin
Edit(h)
Edel/Edle
Ellen
Ellie/Elly

Sist endret av silkepels; 09-02-2010 kl 12:42.
silkepels er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2010, 08:39   #3
Ananas
Supermedlem

Ananas sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 677
Ananas er et navn alle kjenner.Ananas er et navn alle kjenner.Ananas er et navn alle kjenner.Ananas er et navn alle kjenner.Ananas er et navn alle kjenner.Ananas er et navn alle kjenner.

Så fine navn storesøster og storebror har!

Jeg er enig med deg i at Elvira kanskje skjærer litt mot de andre to! Elias er derimot nydelig!!!

Av dine forslag liker jeg Elena og Elina.

Noen andre forslag:

Emma
Evelina
Emilia
Eva
Ella
Embla
Elisabeth
Eline
Gammel 09-02-2010, 11:28   #4
Bam-Bam
Medlem

Bam-Bam sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Meldinger: 322
Bam-Bam er fantastisk mot andre.Bam-Bam er fantastisk mot andre.Bam-Bam er fantastisk mot andre.Bam-Bam er fantastisk mot andre.Bam-Bam er fantastisk mot andre.Bam-Bam er fantastisk mot andre.

Jeg likte Eirin best av dine forslag. Kjenner to stykker som heter det også og det er flotte jenter (ei på 10 år og ei på 30)
Bam-Bam er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2010, 11:53   #5
Tajel
Medlem

Tajel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 287
Tajel er fantastisk mot andre.Tajel er fantastisk mot andre.Tajel er fantastisk mot andre.Tajel er fantastisk mot andre.Tajel er fantastisk mot andre.Tajel er fantastisk mot andre.Tajel er fantastisk mot andre.

Jeg synes også Eirin er fint Liker også Eira og Ella.
Gammel 09-02-2010, 13:15   #6
Suzie Q
Seniormedlem

Suzie Q sin avatar

Meldinger: 2,388
Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.Suzie Q har en strålende fremtid.

Elise, Emil og Elea
Elise, Emil og Eleanor
Elise, Emil og Ea
Elise, Emil og Evelina
Elise, Emil og Enea
Elise, Emil og Engeline
Elise, Emil og Emine
Elise, Emil og Estella
Elise, Emil og Emmeline

Elvira er unektelig vakkert! På et vis så forstår jeg deg, men synes ikke 'bruddet' var spesielt stort og ikke noe jeg hadde tenkt over tror jeg

Elias er fint, men synes kanskje det blir litt for likt storesøster?!
Gammel 09-02-2010, 13:20   #7
jenta83
Supermedlem

jenta83 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,389
jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.jenta83 har en strålende fremtid.

Elida?

Firkløveret er komplett 2002 2008 2010
jenta83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2010, 16:31   #8
emin
VIP-medlem

emin sin avatar

Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 6,624
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Suzie Q Vis post
Elise, Emil og Elea
Elise, Emil og Eleanor
Elise, Emil og Ea
Elise, Emil og Evelina
Elise, Emil og Enea
Elise, Emil og Engeline
Elise, Emil og Emine
Elise, Emil og Estella
Elise, Emil og Emmeline

Elvira er unektelig vakkert! På et vis så forstår jeg deg, men synes ikke 'bruddet' var spesielt stort og ikke noe jeg hadde tenkt over tror jeg

Elias er fint, men synes kanskje det blir litt for likt storesøster?!
Mja, kanskje litt likt, men ikke verre enn at jeg lever med det. Synes f.eks. Emilia og Eline som foreslått over her er likere i så måte. Og så var det et av de få guttenavnene jeg og mannen har klart å bli enige om ganske raskt. Vi sliter virkelig med å bli enige på jentefronten. Takk for mange fine forslag jenter! Noen er uaktuelle pga. likheten med de to andres navn, og noen utgår pga. at de allerede er i bruk av nære slektninger (Ella, Elisabeth). Uansett, vi blir vel enige til slutt.
Gammel 09-02-2010, 17:06   #9
popsinune
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,930
popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.popsinune har et ubeskrivelig bra rykte.

Erle er vakkert
Gammel 09-02-2010, 17:36   #10
Lone*
Supermedlem

Lone* sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 617
Lone* er fantastisk mot andre.Lone* er fantastisk mot andre.Lone* er fantastisk mot andre.Lone* er fantastisk mot andre.Lone* er fantastisk mot andre.Lone* er fantastisk mot andre.Lone* er fantastisk mot andre.Lone* er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av popsinune Vis post
Erle er vakkert
Signerer

med quito og Lykke liten.
Lone* er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:54.