Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Keisersnitt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-04-2008, 19:46   #271
smykkegal
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Den Store Keisersnitttråden!

Jeg håper å få snittet 6 dager før termin, vil ha babyen i magen lengst mulig. Dersom det starter før har jeg fått beskjed om at det bare er å ringe føden, så blir jeg tatt med en gang
  Svar med sitat
Gammel 23-04-2008, 20:27   #272
-jinta-
Gjest

En liten oppdatering fra meg, selv om det egntlig ikke er noe nytt
Har snakket med jordmor som henviste meg til sykehuset i dag, og hun skulle purre på dem sånn at jeg får innkalling til samtale snart. Blir gaaal av å vente!
  Svar med sitat
Gammel 25-04-2008, 17:50   #273
Megan
Seniormedlem

Megan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 1,470
Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.

Da skal jeg også ha KS!

Har fått dato en gang nært midten av mai litt hemmelig ennå og kaster meg derfor entusiastisk over denne tråden.

*noterer pute, og minifom*
Gammel 25-04-2008, 18:02   #274
Nasseline
Supermedlem

Nasseline sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 514
Nasseline er et navn alle kjenner.Nasseline er et navn alle kjenner.Nasseline er et navn alle kjenner.Nasseline er et navn alle kjenner.Nasseline er et navn alle kjenner.Nasseline er et navn alle kjenner.

Gratulerer Penny Lane, og velkommen hit

Sladrevenn med KaoS
Nasseline er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-04-2008, 18:07   #275
Heksa
Gjest

En positiv vinklet tråd om keisersnitt vil jeg gjerne abbonere på. Jeg er tidlig i svangerskapet enda, men har fått beskjed om at jeg får avgjøre selv om det blir KS eller vaginal fødsel. Vet ikke helt hva det blir til, men akkurat nå heller jeg mot KS. Så da følger jeg med her.
  Svar med sitat
Gammel 25-04-2008, 18:26   #276
Nasseline
Supermedlem

Nasseline sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 514
Nasseline er et navn alle kjenner.Nasseline er et navn alle kjenner.Nasseline er et navn alle kjenner.Nasseline er et navn alle kjenner.Nasseline er et navn alle kjenner.Nasseline er et navn alle kjenner.

Velkommen hit du også, Heksa

Sladrevenn med KaoS
Nasseline er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-04-2008, 18:50   #277
Veronal
Supermedlem

Medlem siden: May 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,439
Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.

*poff*

Sist endret av Veronal; 19-06-2008 kl 17:47.
Veronal er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-04-2008, 20:10   #278
jippijaja
Gjest

Velkommen til nye keisersnittborgere!!

Lag nye tråder da dere, så blir det litt "liv" her inne også!!!
  Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 10:28   #279
Veronal
Supermedlem

Medlem siden: May 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,439
Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.Veronal har en strålende fremtid.

*poff*

Sist endret av Veronal; 19-06-2008 kl 17:47.
Veronal er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 11:18   #280
Iggi
Gjest

rørt Sv: Den Store Keisersnitttråden!

I morgen tidlig kl. 6.30 skal jeg inn på Ullevål for keisersnitt. Så utrolig absurd egentlig å vite at i morgen blir jeg 2-barns mor og får møte den lille jenta mi i magen. Kanskje allerede på denne tiden i morgen er jeg nybakt mamma igjen...

Jeg har ikke begynt å grue meg, men det kommer nok i natt tenker jeg Nå gruer jeg meg mest til sette Klyx i kveld Ellers er jeg jo veldig forberedt i og med at jeg har gått i samtaler med jordmor fra Ullevål hele gravideten. Og det har også hjulpet å lese seg litt opp på KS i denne tråden. Miniform har jeg begynt med og tranebærkapslene er nedpakket

Gleder meg mest egentlig. Sist fikk jeg jo panikk under fødselen, noe som resulterte i fødselsangsten. Så jeg hadde ikke noen god fødselsopplevelse og det påvirket uten tvil den første barseltiden i tillegg til at jeg da var alene med gutten min. Denne gangen er jo min snille og verdens beste samboer med
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:18.