Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Oppskrifter
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-12-2014, 22:20   #21
Tossi
Æresmedlem

Tossi sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Trønder
Meldinger: 10,387
Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Verdens beste ribbeoppskrift

Sitat:
Opprinnelig postet av Fritillaria Vis post
Hahaha. Tsk-teskje.. Autokorrekt ble tak. Men litt sent nå kanskje? ��
Ah, det burde jeg jo ha klart å dedusere meg fram til.

For øvrig ikke for sent for min del, for vi skal ikke ha ribba før 2. juledag.
"I never said it would be easy, I said it would be worth it"
Tossi er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-12-2014, 00:02   #22
Fritillaria
Supermedlem

Fritillaria sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sted: Telemark
Meldinger: 721
Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.

Så bra! Her er fersk familieribbe kjøpt i dag og legges i laken i morgen. Det nærmer seg!!
Fritillaria er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-12-2014, 09:07   #23
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva er forresten best av tynnribbe og familieribbe? Høres ute som du kan litt om dette Fritt

Jeg hat notert meg oppskriften! Vi hat heller ikke ribbe på julaften, men må jo begynne litt før dagen man skal spise med denne oppskriften. Så best å planlegge litt!

Sist endret av Lita; 21-12-2014 kl 09:13. Begrunnelse: ordleif
Lita er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-12-2014, 10:11   #24
Fritillaria
Supermedlem

Fritillaria sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sted: Telemark
Meldinger: 721
Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.Fritillaria er fantastisk mot andre.

Vi bruker familieribbe pga kotelettkammen. De minste her er ikke så glad i fett og vil helst ha rent kjøtt. Så derfor bruker vi familieribben. ��
Fritillaria er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:41.