Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Gravid gjennom assistert befruktning
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-11-2013, 15:21   #21
Kims
Supermedlem

Kims sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 965
Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Er det noen aktive her nå?

Gratulerer til alle ny-gravide!

Så trist at du mistet, MacKenzie. Lykke til videre!

I dag har jeg 8 uker igjen til termin! Det er litt rart å tenke på at det om fem dager er fem år siden vi fikk to befruktede egg på frys, og at et av de eggene nå er ei jente som sparker i vei i magen min!

Storebror
august 09 og
lillesøster januar 14.

En liten overraskelse er ventet høsten 2017!

Kims er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-11-2013, 18:14   #22
tuppa84
Medlem

tuppa84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2013
Sted: helgeland
Meldinger: 99
tuppa84 vil raskt nok bli berømt.

Hvordan er det med dere? formen fin? Hadde min første kjempe kvalme i dag.. gikk over med litt mat heldigvis. Men samtidig er jeg heller geavid å kvalm enn ikke gravid

tuppa84 er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-11-2013, 19:14   #23
lirypa
Supermedlem

lirypa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 1,121
Blogginnlegg: 12
lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.

Så trist at det var en ex.u. MacKenzie Håper det går bra med deg tross alt

Her er formen skral - er konstant kvaaalm. Hjelper ikke å spise eller ikke spise for den saks skyld. Jeg vil ikke klage for jeg har jo lengtet etter denne spiren lenge, men jeg håper virkelig kvalmen slipper snart. Jeg fungerer ikke i hverdagen...
I neste uke skal vi på genetisk samtale, siden jeg ikke lenger er noen sprek rype - snarere ei gammal røy Så blir det vel blodprøve og fosterdiagnostikk noe senere. Jeg kommer ikke til å ta abort om de finner noe galt, men tenker det er greit å evt være litt forberedt..

med Ull
lirypa er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-11-2013, 19:38   #24
lirypa
Supermedlem

lirypa sin avatar

lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.lirypa har mye å være stolt av.

Kims, tenk bare 8 uker igjen! Nå er du på oppløpssiden
Masse lykke til med innspurten

med Ull
Gammel 14-11-2013, 22:20   #25
tuppa84
Medlem

tuppa84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2013
Sted: helgeland
tuppa84 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av lirypa Vis post
Så trist at det var en ex.u. MacKenzie Håper det går bra med deg tross alt

Her er formen skral - er konstant kvaaalm. Hjelper ikke å spise eller ikke spise for den saks skyld. Jeg vil ikke klage for jeg har jo lengtet etter denne spiren lenge, men jeg håper virkelig kvalmen slipper snart. Jeg fungerer ikke i hverdagen...
I neste uke skal vi på genetisk samtale, siden jeg ikke lenger er noen sprek rype - snarere ei gammal røy Så blir det vel blodprøve og fosterdiagnostikk noe senere. Jeg kommer ikke til å ta abort om de finner noe galt, men tenker det er greit å evt være litt forberedt..
Ja jeg tenker at bedre å være kvalm en periode.. premien er jo verd alt!!

tuppa84 er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-11-2013, 17:02   #26
lirypa
Supermedlem

lirypa sin avatar

I dag har formen faktisk ikke vært så ille
Nærmer meg 10 uker nå, så kanskje det begynner å slippe Det hadde jo vært fint! men er jo litt godt å kjenne på kvalmen innimellom, sånn at jeg ikke blir bekymret for at det har gått galt

I morgen er det genetisk samtale - det kan bli interessant!
ja, og så har jeg fått fødeplass på Riksen Det føles bra!

Flere her som har fødeplass på Riksen?
Eller hvor hører dere hjemme?

med Ull
Gammel 18-11-2013, 19:18   #27
Kims
Supermedlem

Kims sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 965
Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra at formen er bedre, lirypa! Lykke til på samtalen i morgen! Det blir spennende å høre hvordan det gikk.

Jeg skal føde på St. Olavs. Gleder meg til fødselen (det nærmer seg ) og håper på vannfødsel denne gangen.

Storebror
august 09 og
lillesøster januar 14.

En liten overraskelse er ventet høsten 2017!

Kims er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-11-2013, 05:19   #28
undrre
Medlem

Medlem siden: Dec 2009
undrre har en aura rundt seg.undrre har en aura rundt seg.undrre har en aura rundt seg.

Hei lirypa, du er ikke alene om å være en gammel røy Har selv vært på duotest - og har også fødeplass på riksen. Har termin i februar med tvillinger Fikk dårlige resultat på duo'n og tok morkakeprøve, heldigvis alt bra. Nå gleder jeg meg bare - og er takknemlig for oppfølging på riksen.
undrre er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-11-2013, 11:23   #29
lirypa
Supermedlem

lirypa sin avatar

Hei undrre!

Så deilig at alt var bra til tross for dårlige odds etter duotesten! Godt å kunne senke skuldrene igjen og nyte den siste tiden med bebisene i magen!
Vet du hvilket kjønn de to små har? Moro med tvillinger Litt ekstra jobb i starten, men de har som regel veldig glede av hverandre! Søsteren min har tvillinger De har blitt store jenter nå, 13 år Tiden flyr!

med Ull
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 12:20.