Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-11-2013, 15:30   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Hard trening

Jeg er velsignet med et symptomfritt svangerskap enn så lenge
Noe som betyr at jeg ikke har hatt noe problemer med å trene som vanlig. Så da har jeg gjort det da! Styrketrening først (ca 30min) og så kardio (25-30min) etterpå. Jeg tar meg helt ut, kommer opp mot makspuls på kardioen faktisk, og styrketreninga er lagt opp som en slags sirkeltrening, så det blir ofte ganske høy puls der også. Jeg trener med PT 1-2 ganger pr uke og for meg selv 1-2 ganger pr uke.

Er det flere som er i fin form, og får til å trene like hardt som vanlig?
(Jeg hadde igrunnen ikke tenkt så mye over dette, før jeg leser her inne om de som er bekymret for å danse for mye på fest lizzm no offense til den som skrev det, det er bare så veldig stor forskjell på våre grenser for hva som er ok aktivitet...)
  Svar med sitat
Gammel 16-11-2013, 13:12   #2
nøstebaby
Supermedlem

nøstebaby sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Langt ut på landet
Meldinger: 582
nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.nøstebaby har mye å være stolt av.
Sv: Hard trening

Jeg trener også som vanlig. Sykler til og fra jobb to dager i uken (det er ca 15 km hver vei), trener styrketrening tre dager i uken. I tillegg driver jeg jo med hest og rir tre hester hver dag, jeg tar selvsagt hensyn til graviditeten og har det i bakhodet hele tiden, men jeg har ikke opplevd noe ubehag så langt iallefall, og jeg håper på å kunne fortsette så lenge som mulig

nøstebaby er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:30.