Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-08-2016, 18:50   #1
K-girl85
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2016
Meldinger: 1
K-girl85 er på vei til noe stort.
Erfaring med Crescent Trike Alu 3 2016?

Hei

Jeg er gravid i 6 mnd og har enda ikke kjøpt barnevogn da jeg ikke vet hvilken vi skal gå for. Har kun sett Crescent Trike Alu 3 på nett, og lurer på om noen har erfaring med denne vogna? Liker utseendet veldig godt på denne og den ser ut til å være av god kvalitet. Setter utrolig stor pris på å få høre erfaringer fra noen som har prøvd den.

K-girl85
K-girl85 er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-08-2016, 00:26   #2
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Erfaring med Crescent Trike Alu 3 2016?

Jeg har ikke akkurat denne vognen, men Crescent Trike 2014-modellen. Må innrømme at jeg var litt skeeeptisk da jeg fant den på nett, da jeg ikke hadde hørt om merket før. Dårlig tegn. Men syns den så så fin ut, så video på youtube og prisen var ikke avskrekkende. Så jeg tok sjansen! Og jeg har vært kjempefornøyd! Bruker vognen ennå. Den har masse egenskaper jeg savner hos andre vogner. MEN skal innrømme at jeg kjenner at kvaliteten ikke er i toppklassen (som sikkert er årsaken til at merket ikke er superkjent). Ikke noe voldsomt minus, men kjenner under lengre trilleturer at den ikke er like "myk i bevegelsene" og ikke like god demping som f.eks andre vogner som Mountain buggy (som jeg også er glad i)

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 00:24.