Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-01-2011, 12:07   #11
Cilius
Veteranmedlem

Cilius sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: På landet
Meldinger: 3,679
Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Alenemor og gravid igjen.

At han har giftet seg på nytt styrker jo saken din, mht at han da bor med en annen kvinne og ikke med deg. Lykke til!
Cilius er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-01-2011, 16:34   #12
Jeg og.
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg er også i samme situasjon.
Vi var sammen, jeg ble gravid, ting gikk skeis.
Så prøvde vi igjen, jeg ble gravid, og alt gikk til helvete igjen.

Og så meldte han seg helt ut.
  Svar med sitat
Gammel 11-05-2011, 12:46   #13
Uregistrerte
Gjest

nodoki Sv: Alenemor og gravid igjen.

HI her nå har babyen kommet, og nav ja hva skal jeg si de lager bare masse surr og er faktisk frekke og spydige noen av de jeg har snakket med, i og med at det er samme barnefar og han har gifta seg, så mye hjelp derfra er jo ikke lett, så da er det bare å gå å håpe at de får i orden snart, gått uten penger i to mnd snart, går jo ikke så mye lenger men er jo ikke noe jeg kan gjøre med det.
Og at vi blir sammen noen gang igjen kommer heller aldri til å skje.
Men syns det er veldig dårlig av de å oppføre seg sånn, noen kan faktisk gjøre feil alle er ikke perfekte som de tydelig vis er selv..
Off dette ble vel mere klaging men blir så frustrert av hvordan ting er
  Svar med sitat
Gammel 11-05-2011, 14:13   #14
Uregistrerte M
Gjest

Hei,

Jeg vil bare gjenta det som ble sagt her... Barna dine er faktisk heldige som er "helsøsken" (uten å si noe negativt om halvsøsken - det er mange lykkelige av dem også)

Og når situasjonen først er litt rotete og ikke helt A4 så er det tross alt ganske praktisk at begge barna har samme far.

Jeg synes ikke du skal finne deg i spydige kommentarer fra NAV, det er uprofesjonelt. Skriv en klage!

Og så håper jeg det ordner se for deg veldig snart! Håper du har gode venner og familie rundt deg

PS Stiller barnefaren opp her? Økonomisk? Sosialt?
  Svar med sitat
Gammel 11-05-2011, 14:49   #15
1ykke
Supermedlem

1ykke sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Sted: Bergen
Meldinger: 650
1ykke har et ubeskrivelig bra rykte.1ykke har et ubeskrivelig bra rykte.1ykke har et ubeskrivelig bra rykte.1ykke har et ubeskrivelig bra rykte.1ykke har et ubeskrivelig bra rykte.1ykke har et ubeskrivelig bra rykte.1ykke har et ubeskrivelig bra rykte.1ykke har et ubeskrivelig bra rykte.1ykke har et ubeskrivelig bra rykte.1ykke har et ubeskrivelig bra rykte.1ykke har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg får helt vondt i hjertet mitt av å tenke på den stakkers damen som er gift med denne mannen... Er de fortsatt gift nå som dette barnet har kommet??

Ble mamma til lille LIVE
21.08.2011.

1ykke er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-09-2016, 21:43   #16
MMMM
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Men da må jeg nok bare ta meg en tur ditt, tenker det er bedre å snakke med de før brev fra sykehuset om at jeg har født med samme pappa.
Så får vel håpe det ikke blir noe tull og at det ikke er noe de kommer til å henge seg opp i, Bor jo ikke sammen og har jo aldri gjort det heller, så langt kom vi aldri.
Og han er heller ikke norsk, men bod her helle livet.
Hei! Jeg er i den samme situasjonen nå. Hvordan løste det seg for deg hos nav? Fikk du fortsatte alenemor støtte?
  Svar med sitat
Gammel 11-11-2016, 10:40   #17
Uregistrerte
Gjest

lol Sv: Alenemor og gravid igjen.

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Hi her igjen, kan jo si det at vi verken bor sammen eller prøver å finne tilbake igjen da, han faktsik har gifta seg så, det var et engangstilfelle, og skjer ikke igjen får å si det sånn.
Dette forumet må være ypperlig for den som vil lage såpeserier
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:53.