Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-11-2004, 19:08   #11
Browneyedbeauty
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Redd jeg har valgt feil mann

Nei det er ikke bare bare å være i et forhold, men følg hjerte ditt hvor det vil hen
  Svar med sitat
Gammel 03-11-2004, 10:25   #12
Meg selv
Gjest

Hei!

Det kan hende jeg har hengt meg opp i feil ting her, men at han skulle hente barnet sitt, og er så fyllesyk at han ikke kan, DET opprører meg. Når man snart er 40 (slik jeg også er) synes jeg man må ha kommet over årene med krampefyll, og ha lært å kose seg med alkohol i fornuftigere mengder.

Noen er veldig gode på kommunikasjon og klarer å vri diskusjoner så den andre parten blir helt satt ut. Mannen min og jeg har det foreløpig helt flott sammen, men likevel dro vi på et samlivskurs nå, for å være enda bedre rustet før vi får barn. Det er flere kurs som tilbys, men vi gikk på PREP-kurs, www.prep.no. Der er det lagt vekt på bla. diskusjonsteknikker og problemløsning. Det er noe jeg vil anbefale alle par, men lenge før man står med kofferten pakket og serviset kastet veggimellom.

Jeg har også lest mange innlegg om at mannen får litt panikk når han skal bli far og kan handle irrasjonelt av den grunn, men at det går over når han får litt tettere forhold til barnet.

Jeg håper dere finner ut av det, og helst at dere går i samme retning, både med tanke på barnet dere venter og på barnet han har fra før, og som sikkert er glad i deg, men som en annen skrev; det skal være flest av de gode dagene. Ikke bli i et vanskelig forhold for lenge.

Lykke til!
  Svar med sitat
Gammel 22-06-2016, 12:51   #13
Uregistrerte
Gjest

[quote=Uregistrert;1076557]Hei

Sitter her og føler meg trist og lei ,gravid er jeg også.Blir sittende relativt ofte og fundrere på om samboeren er rette mannen for meg.Syns jeg går å blir så skuffet og lei meg ofte
Han har dro til noen kamerater på lørdagen og skulle bli borte til søndag....greit det, men tror nok det er en del fest og fyll.Når han kommer sent hjem på søndag så er han ikke edru og ser helt for jævelig ut....det stinker fyll.Hadde liksom gledet meg til å se han igjen, han snakket jo om hvor mye han savnet meg og gledet seg til å komme hjem ,men isteden så er han helt gåen og ligger bare å sover
Han er snill og alt det der men jeg blir så irretert, for han har en unge han skulle hente hos eksen sin.Han regnet sikkert med at jeg skulle kjøre han for å hente ungen....han er snart 40 år og jeg syns han har en veldig barnslig og uansvarlig oppførsel innemellom.

Vi kan heller ikke diskutere noen ting for det ender alltid opp med krangel....for vips så skjønner jeg ikke bæret av hva han snakker om, han greier å snu hele diskusjonen over til noe helt annet.

Føler meg veldig usikker i forholdet sammen med ham.Jeg kjenner ham ikke godt nok, men samtidig er han den mannen jeg føler at jeg elsker, men han har noen dårlige sider som jeg er usikker på om jeg orker å leve med.

Jeg har ønsket å gifte meg med han men så sitter jeg etter sånne stunder som i går, blant annet og får kalde føtter.
Har sikkert ikke skrevet nok for å gi et godt bilde av dette men litt deilig å skrive det ned.

Godt å være anonym å øse ut sin
  Svar med sitat
Gammel 22-06-2016, 12:59   #14
Uregistrerte
Gjest

Hei
Lurer fælt på hvordan det har gått med deg som var redd for å ha valgt feil mann.... er du med barnefaren enda? Eller er du alene?

Jeg sitter vel oppi den samme situasjon selv også, men orker ikke å forklare alt. Håper bare at følelsen av å ha valgt feil mann, går over.....
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:45.