Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-01-2015, 21:28   #21
Røya
Medlem

Røya sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Meldinger: 384
Røya vil raskt nok bli berømt.
Sv: Hva kjøper dere i salget?

Sitat:
Opprinnelig postet av Tommeline81 Vis post
Barnas hus?
Ringte i dag, men de hadde ikke Brio GO next på tilbud, den vi vil ha. Men satt ned med 60 % da, billig
Jepp, Barnas Hus. Vi var egentlig bare innom for å prøvekjøre ulike typer vogner, med tanken om å plukke opp en på Finn, menm vi syntes begge Brio Go-en var så lett og enkel - og billig! - at vi gikk for den der og da. Håper vi liker den like godt når ungen kommer om tre måneder.

Røya er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-01-2015, 01:19   #22
Tommeline81
Veteranmedlem

Tommeline81 sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 3,184
Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Røya Vis post
Jepp, Barnas Hus. Vi var egentlig bare innom for å prøvekjøre ulike typer vogner, med tanken om å plukke opp en på Finn, menm vi syntes begge Brio Go-en var så lett og enkel - og billig! - at vi gikk for den der og da. Håper vi liker den like godt når ungen kommer om tre måneder.
Knallgod vogn og kjekt å kjøpe bilstol til å klikke på understellet. Det hadde vi og skal ha denne gangen også, både besafe izi GO og Brio GO passer til.
Gammel 07-01-2015, 19:31   #23
*Vilja*
Medlem

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 110
*Vilja* vil raskt nok bli berømt.

Vi kjøpte Brio Go Next på tilbud på Barnas hus babydag før jul. Synes vogna er sååå fin Gleder oss masse til å få tatt den i bruk (når lillebror bare bestemmer seg for å komme til verden)
Gammel 07-01-2015, 21:40   #24
Jannike_79
Medlem

Jannike_79 sin avatar

Medlem siden: Sep 2014
Sted: Telemark
Meldinger: 244
Jannike_79 er som en uslipt juvél.Jannike_79 er som en uslipt juvél.Jannike_79 er som en uslipt juvél.

Jeg var på barnas hus idag, fy Filler'n så mye fint på salg.. Jeg kjøpte ingenting faktisk, men må vel tilbake tror jeg.

Jannike_79, mamma til prinsessa 2004.
Jannike_79 er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-01-2015, 21:47   #25
Sistemann
Medlem

Sistemann sin avatar

Medlem siden: Mar 2014
Meldinger: 303
Sistemann vil raskt nok bli berømt.

Vi handlet Stokke Scoot til 30% i går, fjorårets modell. + bilstol som passer til og base med isofix. De siste var ikke på salg. Men havnet på 7000 totalt, og da trenger vi ikke noe mer. Happy med det

Var også innom Lindex i forrige uke og fant masse nydelige nøytrale/duse gutteklær der
Gammel 08-01-2015, 14:55   #26
Cila
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2012
Sted: i et hus i en bygd
Meldinger: 1,923
Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.Cila er fantastisk mot andre.

har handlet en god del i desember på sånne kalender-tilbud. Name-it kvitter seg med gamle kolleksjoner nå, så jeg fikk kjøpt endel fint i forrige uke til halv pris
Babyshop har tilbud på besafe-stoler nå- for de som ser etter det. Selv venter jeg utålmodig på at enten Cybex aton Q eller Recaro Privia skal komme på tilbud (de beste med isofix av nyere dato i følge testene til forbrukerrådet)

Er man i medlemsklubbene til barnas hus, babyshop, name it osv så får man mail når de skal ha salg- veldig greit å få sånne oppdateringer rett på innboksen eller dedikert epostmappe
Cila er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-01-2015, 15:45   #27
Elise25
Medlem

Elise25 sin avatar

Meldinger: 138
Elise25 er på vei til noe stort.

Jeg innser at vi snart må sette oss litt inn i hva vi trenger, vi har absolutt ingenting eller det vil si, jeg fikk stelleveske i julegave hos svigerbestemor, kjempefin! men da er det sikkert superlurt for vår del å følge litt med på tilbud på de dyre tingene da, huff huff hva kjøper dere nå og hva venter dere med? jeg tenkte feks å vente med vippestol til sommern!

Elise25 er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-01-2015, 17:00   #28
Sistemann
Medlem

Sistemann sin avatar

Det kan jo være lurt å sjekke nå på de tingene en vet en skal ha - som f.eks vogn. Det er en del tilbud ute.

Men enig med deg i at en kan like godt vente til senere med ting som ikke er et must fra starten av

På må-lista her stod vogn og bilstol, og bittelitt startklær. Og det har jeg nå.
Gammel 08-01-2015, 17:36   #29
Elise25
Medlem

Elise25 sin avatar

Meldinger: 138
Elise25 er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sistemann Vis post
Det kan jo være lurt å sjekke nå på de tingene en vet en skal ha - som f.eks vogn. Det er en del tilbud ute.

Men enig med deg i at en kan like godt vente til senere med ting som ikke er et must fra starten av

På må-lista her stod vogn og bilstol, og bittelitt startklær. Og det har jeg nå.
Ja, vogn og bilstol tenkte vi å ha på plass og så sånn stokke newborn vil jeg ha! Ellers så kan vel mye vente noen som har tips om små, men fornuftige stellebord? Badet vårt er ikkje kjempestort. Ser at det hadde vært fint med et med innebygd badebalje, men tror kanskje det må utgå!

Elise25 er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-01-2015, 18:28   #30
Sistemann
Medlem

Sistemann sin avatar

Vi har aldri brukt badekar, men tatt med babyen i dusjen.
Badet vårt er for lite til stellebord, så planen her er å legge ei stellematte på vaskerommet (har en plate over tørketrommel og vaskemaskin) ved siden av vask. Så bytter vi nok på gulvet på badet etterhvert.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:33.