Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-03-2016, 18:55   #1
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
Kan man avbryte abort etter inntak av mifogyne?

Var på sykehuset og tok mifogyne i går. I natt begynte jeg å lure på om dette var en tabbe. Jeg har tenkt mye på dette i halvannen måned før jeg tok valgetnog var sikker, men som sagt har tvilen må meldt seg.

Er det for sent eller kan det være sjanse for å likevel fullføre svangerskapet om jeg ikke tar de tablettene jeg skal få i morgen?

Om det fortsatt er liv, hvilke fosterskader må man forvente?

Det er mulig at det kun er samvittigheten min som gjør at jeg har disse tankene, men er nødt til å sjekke.

Er forøvrig nesten ved grensen. Hadde siste frist for abort 25.mars.
  Svar med sitat
Gammel 20-03-2016, 19:15   #2
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan man avbryte abort etter inntak av mifogyne?

Gjør ikke pille nr.1 at fosterets utvikling stopper? Jeg kan ikke noe om dette, så beklager, men det er det jeg har hørt. Ikke ta det for god fisk altså.. Synd du angrer nå. Lykke til videre..
Gammel 21-03-2016, 13:23   #3
Uregistrerte
Gjest

HI her.

Var på sykehuset i dag og i magen hadde jeg et sprell levende foster og ingen tegn til blødninger. Valgte å dra hjem og tenke meg litt ekstra om før jeg avgjør hva jeg skal gjøre. Det er ikke sikkert det går bra uansett, kroppen kan plutselig støte ut fosteret av seg selv på bakgrunn av den første pillen, men legen trodde ikke det i og med at jeg ikke hadde noen tegn til blødninger.

Synes dette er et grusomt valg. Jeg var så sikker i min sak da jeg tok den første tabletten, men nå er jeg ikke like sikker lenger.... Hater dette rett og slett.
  Svar med sitat
Gammel 22-03-2016, 00:40   #4
Uregistrerte
Gjest

Jeg var nylig i samme situasjon som deg, og fosteret var sprell levende etter å ha tatt Mifogyne. Vi valgte å beholde. Har ikke født ennå, men alt ser bra ut så langt.
Lykke til!
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:58.