Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-03-2016, 20:01   #1
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
Hvor lenge tenkte du på babyen etter aborten?

Tok abort for en uke siden. Var veldig usikker før jeg gjennomførte den, men da jeg endelig hadde bestemt meg følte jeg det var riktig avgjørelse. Tar meg i å tenke på det til stadighet, ikke slil at jeg gråter og angrer, men tenker på hvordan det hadde vært å fortsatt være gravid, og hvordan det ville vært å få babyen.
Hadde gode grunner til å velge som jeg gjorde, og gråt mye før jeg gjennomførte det, men var sikker på at det var riktig da det faktisk ble gjennomført.

Er det vanlig å tenke mye på det den første tiden? Eller tyder dettw på at jeg angrer på min avgjørelse innerst inne?
  Svar med sitat
Gammel 28-03-2016, 22:59   #2
ninanoor
Supermedlem

ninanoor sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 863
ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.
Sv: Hvor lenge tenkte du på babyen etter aborten?

Jeg tror kanskje ikke dette er rett forumet for å hente svar ang aborter. Du må huske at dette forumet er for gravide mammaer som kanskje har lengtet etter babyen de har i magen i lang tid, hvor de snakker om ventetiden, gleder seg og ser frem til å møte babyen. Derfor _tror_ jeg ikke du vil få særlig god hjelp og råd her hos oss.

Når det er sagt,alt du føler er nok helt normalt. Alle reagerer forskjellig. Noen er lettet, noen føler stor sorg lenge. Noen tenker kanskje på det som kunne blitt.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:01.