Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-08-2016, 21:08   #1
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
urk Kvalmen tar knekken på meg

Jeg er 7 uker gravid og kvalmen har satt inn for fullt. Jeg går kontant og er sånn "rett før jeg kaster" opp kvalm. Og d gir seg ikke. Er ikkei jobb nå på et par uker heldigvis, men har jo hus og 2 andre barn å ta meg av. Postafen funker dårlig, og å småspise hele tiden hjelper ikke lenger. Har fått resept på phenergan jeg skal ta når jeg legger meg. Er det noen som har erfaring med denne? Eller andre tips som kan hjelpe mot den hersens kvalmen?
  Svar med sitat
Gammel 21-08-2016, 14:49   #2
Buffy79
Seniormedlem

Buffy79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,418
Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.
Sv: Kvalmen tar knekken på meg

Jeg tar phenergan og har hatt grei effekt, har vært kvalm likevel, men kastet opp mye mindre. Nå virker den dårligere da, men jeg har tatt den i en del uker nå.

Buffy79 er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-08-2016, 00:54   #3
Izabella
Supermedlem

Izabella sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Det hvite huset
Meldinger: 1,299
Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.Izabella har mye å være stolt av.
Sv: Kvalmen tar knekken på meg

Slet med samme problemet sist svangerskap og prøvde phenergan da. Den døyvet kvalmen, men til gjengjeld ble jeg så døsig av den at jeg klarte ikke å kjøre bil eller fungere normalt med ungene. For meg funket d å ta zofran etter uke 10 og å knaske loveheart sukkertøy 😊
Izabella er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:47.