Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-12-2013, 19:04   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Feiltrykking på annonser

Jeg trykker jevnlig feil på annonsene. Altså at jeg bommer og trykker på annonsene når jeg egentlig skal trykke på feks "nye meldinger". Altså fra mobilen som jeg nesten kun bruker.

Jeg lurer på om forumet får betalt for feiltrykking? Eller får dere kun betalt om man er x sekunder inne på annonsen? Ikke at jeg ikke unner forumet betaling, men det blir jo totalt feil for annonsørene deres som må (om de må) betale for noe de får null igjen for pga feiltrykking.

Av prinsipp går jeg aldri inn på annonser. Om jeg er interessert i noe googler jeg det selv. Masse reklame er slitsomt og "støy".

Sist endret av Tidl. bruker; 10-12-2013 kl 19:26.
  Svar med sitat
Gammel 10-12-2013, 21:02   #2
Murmelmy
Veteranmedlem

Murmelmy sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 3,305
Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.Murmelmy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Feiltrykking på annonser

Interessant! Jeg trykker også ofte feil og det er så irriterende...
Murmelmy er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-12-2013, 21:06   #3
Iset
Veteranmedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,546
Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror nok annonsen er lagt under "nye meldinger" osv for en grunn ja.
Gammel 10-12-2013, 22:18   #4
Tidl. bruker
Gjest

Murmelmy: det er sånt jeg tenker litt på veit du

]
Sitat:
Opprinnelig postet av Iset Vis post
Tror nok annonsen er lagt under "nye meldinger" osv for en grunn ja.
Håper det ikke er bevisst! For det er jo faktisk å lure annonsørene...det er jo ikke bra.
  Svar med sitat
Gammel 11-12-2013, 23:24   #5
Tossi
Æresmedlem

Tossi sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Trønder
Meldinger: 10,387
Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.

Annonsører betaler på ulike måter - noen betaler pr. klikk, noen betaler for at annonsen er synlig (visning), noen betaler kun dersom klikk/visning fører til kjøp innen en gitt tid. Det skal feilklikkes veldig mange ganger om dagen om det skal utgjøre noen merkbar forskjell, for det er snakk om ørsmå summer pr. klikk.
"I never said it would be easy, I said it would be worth it"
Tossi er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-12-2013, 08:45   #6
Tidl. bruker
Gjest

Hmmm, ok om du sier det så. Vet at det egentlig ikke skal så mange klikk til for dersom man feks har annonsører på bloggene sine, de må man refundere om det bli for mye feilklikking mener jeg. Men dere og annonsørene har kanskje en ordning hvor det er en annen kontroll da
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:06.