Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-09-2014, 21:49   #1
torisve
Supermedlem

torisve sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Ottestad
Meldinger: 1,165
Blogginnlegg: 27
torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.
Snartmamma på facebook

Vil bare opplyse om at snartmamma forumet har egen facebookside der alle tråder blir lagt ut.
Oppdaget akkurat at et bilde jeg la ut i går, lå der med fullt navn på meg fordi jeg brukte photobucket..
Så vet dere det!!
torisve er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-09-2014, 22:00   #2
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Snartmamma på facebook

Jeg skal undersøke! Forstår at det du opplevde med bildet ikke er ønskelig!

Firkløver - moderator
Gammel 14-09-2014, 22:16   #3
torisve
Supermedlem

torisve sin avatar

torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.torisve har mye å være stolt av.

Nå ser det heldigvis ut til at sg, sm og nm er fjernet fra fb..
Gammel 14-09-2014, 22:19   #4
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg finner ikke denne siden, har du link, Torsive?
Gammel 14-09-2014, 22:19   #5
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Aah, du hadde svart i mens jeg skreiv Vet det har vært oppe på SG, så det kan være derfor det har skjedd en endring der.
Gammel 14-09-2014, 22:26   #6
torisve
Supermedlem

torisve sin avatar

Jeg meldte også fra til sm på fb pga at navnet mitt lå åpent under bildet..
Gammel 14-09-2014, 22:53   #7
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Fint du meldte ifra der. Det kan godt være derfor sidene der er nede nå, fordi de ikke var klar over denne glippen.
Gammel 17-09-2014, 11:21   #8
Sunny*
Supermedlem

Sunny* sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Meldinger: 507
Sunny* er et navn alle kjenner.Sunny* er et navn alle kjenner.Sunny* er et navn alle kjenner.Sunny* er et navn alle kjenner.Sunny* er et navn alle kjenner.Sunny* er et navn alle kjenner.

Neimen Æsj så ekkelt torisve! Jeg vet jo du bruker nettvett og ikke deler noe du ikke kan skrive under fullt navn også, men når man er på et forum der man er anonym så burde man slippe å bli avslørt på den måten syns jeg.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:59.