Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Røykekutt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-04-2007, 17:27   #11
linka2006
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: endelig har jeg tatt skrittet

Bøyer meg i støvet!

Gratulerer så mye! Nå ble jeg kjempeimponert. I allefall med tanke på den innkjøpte 10-pakningen tidligere her.
Synes bare du er fantastisk flink altså!!!!
  Svar med sitat
Gammel 11-04-2007, 19:12   #12
gabby
Gjest

jeg er fortsatt røyk fri... å nå begynner det å bli en stund siden jeg tok min siste røyk å gitt.. snart 6 uker siden
merker at både lukte sansen å smaks sansen er mye bedre nå.. kondis har jeg ikke så den er jo lik 0... er veldig glad jeg har klart det hadde ikke trodd d men fikk litt panikk tror jeg.. tenkte bare mer å mer på den lille gutten i magen som fikk dette i seg... så for meg mye rart.. mye kvalmt... å da kom panikken...
  Svar med sitat
Gammel 12-04-2007, 01:35   #13
linka2006
Gjest

Ååååh, dere er bare sååå flinke, alle som klarer å slutte. Skulle så ønske det var meg, men her er motivasjonen på bånn. Trodde kanskje motivasjonen ville stige litt når jeg kjente småtten romstere litt, men kan faktisk ikke si at det har skjedd.

Er både flau og lei meg over at jeg enda ikke har fått til dette her. Men må jo si at for alle dere som slutter, og annonserer det her, så blir jeg bittelitt mer motivert hver gang jeg leser om det. Er noe med at når alle andre klarer det, så skal søren meg jeg også!!!

Så gratulerer så mye med 6 røykfrie uker! Synes det er en kjempebragd som du skal være vanvittig stolt over å ha nådd.

Svar med sitat
Gammel 12-04-2007, 20:18   #14
gabby
Gjest

prøv å les boken linka.. er sikker på at du klarer å slutte å røyke etter å ha lest den.. det skader jo ikke å prøve
  Svar med sitat
Gammel 15-04-2007, 12:24   #15
Ariel1980
Gjest

Kjempebra Gabby Grtulerer med fire uker som røykfri. Så den boka funka?
Og utrolig bra a du klarte den bragden å kjøpe, men ikke røyke. At du har klart det, bør jo være en god motivasjon for mannen din også. Thumbs up!. Nå er hvertfall den verste tiden tilbakelagt, og har troen på at du kommer til å klare deg helt fint videre.
  Svar med sitat
Gammel 15-04-2007, 13:07   #16
linka2006
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av gabby
prøv å les boken linka.. er sikker på at du klarer å slutte å røyke etter å ha lest den.. det skader jo ikke å prøve
Vet du...boka "endelig ikkerøyker", den provoserte meg bare til de grader! Syntes det ble alt for mye sånn "vekkelsesstemning" i den jeg... Og så var det veeldig mye sånn "klappe-seg-selv-på-skuldra" fra fortatteren sin side.

Så den boka virket i allefall ikke motiverende på meg. Men hører jo den har kjempegod effekt på andre og det er jo strålende da! Ei venninne av meg gikk rundt og pratet om de små og store monstrene...hun syntes det var en super bok, og brukte den mye på egen røykeslutt. Jeg ble bare sint av den. Leste den helt ut, men orka ikke bruke teknikkene...ble bare irritert når jeg tenkte på dem
  Svar med sitat
Gammel 03-05-2007, 08:27   #17
*Linda*
Seniormedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Mørekysten
Meldinger: 2,585
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvordan går det???

Nå er jeg bare en sniker

*Linda* er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-05-2007, 23:46   #18
gabby
Gjest

hei linda det går kjempe bra er fortsatt røyk fri har sef lyst pårøyk noen ganger men det går fort over
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:14.