Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-05-2014, 16:19   #1
issa
Medlem

issa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Meldinger: 339
issa er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Ticker

Jeg prøver å legge inn ticker fra lillypie, men får bare melding om at den er ugyldig... kan noen legge inn en "ticker for dummies" her?
issa er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-05-2014, 20:09   #2
Linner80
Supermedlem

Linner80 sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Sted: Vestlandet
Meldinger: 986
Linner80 er fantastisk mot andre.Linner80 er fantastisk mot andre.Linner80 er fantastisk mot andre.Linner80 er fantastisk mot andre.Linner80 er fantastisk mot andre.Linner80 er fantastisk mot andre.Linner80 er fantastisk mot andre.
Sv: Ticker

Kopierer du rett adresse? Den URL adressen? Og så limer du den inn i symbolet med jordkloden på, men du må først ta bort det som allerede står i lenken, slik at den er helt blank når du limer inn ditt innhold

Skjønte du???
Gammel 02-05-2014, 21:28   #3
issa
Medlem

issa sin avatar

Kan du fortelle meg hvor jeg finner den URL-koden da? Jeg har kopiert den koden som kommer opp, men får bare at den er ugyldig når jeg legger den som signatur
Gammel 02-05-2014, 21:49   #4
Linner80
Supermedlem

Linner80 sin avatar

Linner80 er fantastisk mot andre.Linner80 er fantastisk mot andre.Linner80 er fantastisk mot andre.Linner80 er fantastisk mot andre.Linner80 er fantastisk mot andre.Linner80 er fantastisk mot andre.Linner80 er fantastisk mot andre.

Lita!!!!!
Gammel 02-05-2014, 21:54   #5
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Linner80 Vis post
Lita!!!!!
On it!
Gammel 02-05-2014, 21:59   #6
Linner80
Supermedlem

Linner80 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita Vis post
On it!
Gammel 02-05-2014, 22:00   #7
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Okei, har du fått laget deg selve tickeren? Det er litt sånn komplisert det i seg selv Bare fordi de i USA telelr 40+0 dager til termin, og i i Norge bruker 40+3 dager (noen plasser 40+2). Om du har fått rett antall dager, så er det greit. Om ikke må du bare trikse litt med datoene når du lager tickeren, man må sette expected duedate, tre dager etter den opprinnelige. F.eks. min termin er 6. Oktober, men setter at den er 9. oktober der. Men ja, får du dèt riktig, så er jo ikke det noe å snakke om mer.

Når du da har kommet deg helt fram til slutten, så kommer det opp en masse valg. Klikk på den som heter "Forum Signatures", da kommer dette bildet opp:

Så ser du hvor jeg holder musa der, kopier den adressen..

Og så bruker du den på siganturen din, bare limer den rett inn i innlegget for å endre sigantur Da skal det være i orden! *håper*
Gammel 02-05-2014, 22:21   #8
Linner80
Supermedlem

Linner80 sin avatar

Som jeg skulle sagt det selv!!

Neida, tusen takk Lita
Gammel 02-05-2014, 22:42   #9
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Åja, jeg må legge til at min forklaring er via PC. Jeg vet ikke om det er noe annerledes om man gjør det via mobil/nettbrett! Er ikke så fancy jeg, sjø

Godt forsøk da, Linner, dere hadde nok fått det til til slutt!!
Gammel 02-05-2014, 23:55   #10
issa
Medlem

issa sin avatar

Takk! Da skal jeg prøve i morgen
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:17.