Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om svangerskap
Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-09-2016, 10:28   #1
Gummiloppa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2016
Meldinger: 1
Gummiloppa er på vei til noe stort.
Oransje utflod etter Canesten?

Hei!

Jeg er gravid i uke 6+0 i dag, og kjenner jeg trenger å beroliges litt!
For 4 dager siden tok jeg en kur med Canesten (myk stikkpille som jeg trykket inn med fingrene samt krem), og i går og i dag har jeg fått veldig tynn "oransje/rosa" utflod i trusa og på papiret. Kan dette være rester av stikkpillen? Pillen var jo oransje, så jeg håper det er det som er årsaken og at jeg ikke holder på å miste. Skal til jordmor i morgen, men er så stressa og vil gjerne høre om dere har noe erfaring med dette.
Gummiloppa er logget av   Svar med sitat
Svar


Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)
 
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering


Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 08:36.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2000-2013 SnartMamma.com