Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-07-2006, 18:15   #11
suupaahGirl
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 1,156
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Slik legger man inn bilder.

må teste litt

14.01.07 10.08.09
med babytigern og Fioletta
suupaahGirl er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-09-2006, 17:53   #12
Scorpion
Supermedlem

Scorpion sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,116
Scorpion har et ubeskrivelig bra rykte.Scorpion har et ubeskrivelig bra rykte.Scorpion har et ubeskrivelig bra rykte.Scorpion har et ubeskrivelig bra rykte.Scorpion har et ubeskrivelig bra rykte.Scorpion har et ubeskrivelig bra rykte.Scorpion har et ubeskrivelig bra rykte.Scorpion har et ubeskrivelig bra rykte.Scorpion har et ubeskrivelig bra rykte.Scorpion har et ubeskrivelig bra rykte.Scorpion har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg må også teste litt..

Limte inn linken fra foto knutsen, men da kom jeg jo rett til siden min der?

Dagboka mi!
Tilbakemeldinger
Scorpion er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-01-2007, 11:15   #13
Severini
Gjest

Meldinger: n/a

Har lagt inn bildene på photobucket. Kan kopiere url adressen herfra.

Er helt grønn jeg altså: hvordan limer man inn url adressen når man skal legge inn bilde ?
  Svar med sitat
Gammel 03-02-2007, 14:55   #14
Bebbies i magen
Seniormedlem

Bebbies i magen sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: i et hus :)
Meldinger: 1,548
Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.Bebbies i magen har mye å være stolt av.
Question Sv: Slik legger man inn bilder.

Sitat:
Opprinnelig postet av Stine-mor
Legge ut bilder:

Slik legger du inn bilder ved hjelp av IMG-taggen:

Først og frems må bildet ligge på et nettsted. Feks. at dere laster opp bilder hos Fotoknudsen, eller yahoo. Hos Fotoknudsen kan dere opprette egne album der dere kan legge ut bilder. Her er link til Fotoknudsen. Her er en flott link hvor det står forklart hvordan dere oppretter et yahoo album.
Har dere ei hjemmeside, så kan dere selvsagt linke til bildene derfra.

Når bildene er lagt ut på nettet gjør dere følgende:

Høyreklikk på bildet.
Velg egenskaper.
Se der det står: Adresse, med URL i parantes. Marker denne adressen med musepilen, høyreklikk på denne, velg kopier.

Så lager dere ny diskusjon her på SM.
Klikker på denne konvolutten:Og lim inn URL adressen. Så vil bildet bli lagt med i meldingen deres.
Dere kan også gjøre det på denne måten:

Skriv [ IMG ] lime inn URL adressen [ / IMG ] Alt uten mellomrom.

Dere kan ha med opptil 10 bilder i hver melding. Admin har satt en sperre på 10 bilder/smilyer i hver melding. Men dere kan legge ved så mange svar dere vil i en tråd.

Ellers kan vedleggsfunksjonen brukes:

Du kan vedlegge filer til meldingene dine. Det er en begrensning på størrelse på disse filene, og husk at vårt diskusjonsforum ikke skal brukes som lagringsplass istedet for din egen harddisk!

For å legge ved en fil klikker du bare på knappen med [Browse] nederst på meldingen og leter deg fram til fila på maskinen din.

Kun enkelte filtyper er tillatt: gif jpg png txt bmp jpeg. Disse kan ikke inneholde virus.
Og husk at bildet ikke må være større enn 51200 bytes.
Trykk direkte på send når du legger ved bilde. Ikke trykk forhåndsvisning, for da forsvinner vedlegget igjen.
Jeg har konto hos fotoknutsen, men klarer alikevel ikke legge til bilder på den måten det står her. Er det sånn at dere skal godkjenne bildene først? For jeg ser jo bildene, men det gjør ingen andre. Kan dere hjelpe meg med dette?
Gammel 29-04-2007, 16:19   #15
Pling
Gjest

Får opp bare et spørsmålstegn i en blå rute, der jeg prøver å*legge inn bilder... Hva gjør jeg feil?
  Svar med sitat
Gammel 28-08-2007, 01:35   #16
Fru. Lillepål
Gjest

Svar med sitat
Gammel 28-08-2007, 01:39   #17
Fru. Lillepål
Gjest

[IMG]%5BIMG%5Dhttp://i233.photobucket.com/albums/ee240/FRU-LILLEPAAL/kjpogsalg020.jpg%5B/IMG%5D[/IMG]
  Svar med sitat
Gammel 28-08-2007, 01:40   #18
Fru. Lillepål
Gjest

Svar med sitat
Gammel 10-10-2007, 19:49   #19
hebbelille
Gjest

Noen som vet hvordan jeg forminsker bildene når jeg bruker mac?
  Svar med sitat
Gammel 10-10-2007, 19:58   #20
hebbelille
Gjest

test ( et bilde av meg)
Vedlagte bilder
Filtype: jpg 32.JPG (15.6 KB, 12 visninger)
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:26.