Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-09-2005, 12:34   #1
Arja
Medlem

Arja sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 264
Blogginnlegg: 18
Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.
Begge to

Jeg har vært på tidlig UL i dag, og fikk vite at begge eggene som ble satt inn, nå er blitt til to spirer!!! Så nå trenger jeg to barn i tickeren min, hvordan gjør dere det??
Fostermor til den skjønneste lille jente Og kjekkeste tenåringsgutt.
Arja er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-09-2005, 13:24   #2
T-mamma
VIP-medlem

T-mamma sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Hordaland
Meldinger: 5,356
T-mamma har et ubeskrivelig bra rykte.T-mamma har et ubeskrivelig bra rykte.T-mamma har et ubeskrivelig bra rykte.T-mamma har et ubeskrivelig bra rykte.T-mamma har et ubeskrivelig bra rykte.T-mamma har et ubeskrivelig bra rykte.T-mamma har et ubeskrivelig bra rykte.T-mamma har et ubeskrivelig bra rykte.T-mamma har et ubeskrivelig bra rykte.T-mamma har et ubeskrivelig bra rykte.T-mamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Begge to

Sitat:
Opprinnelig postet av Arja
Jeg har vært på tidlig UL i dag, og fikk vite at begge eggene som ble satt inn, nå er blitt til to spirer!!! Så nå trenger jeg to barn i tickeren min, hvordan gjør dere det??
Du går inn på lilypie og finner ett bilde der med to stk!! Gratulerer!!!!

med Tøysejenta78
T-mamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-09-2005, 14:07   #3
Arja
Medlem

Arja sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 264
Blogginnlegg: 18
Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.Arja har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk skal du ha, jeg så ikke linja der alternativene sto.....
Fostermor til den skjønneste lille jente Og kjekkeste tenåringsgutt.
Arja er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-09-2005, 09:55   #4
Maaya
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Arja
Gratulerer med 2 spirer.
  Svar med sitat
Gammel 22-09-2005, 11:16   #5
Jalapeno
Medlem

Jalapeno sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 287
Jalapeno har mye å være stolt av.Jalapeno har mye å være stolt av.Jalapeno har mye å være stolt av.Jalapeno har mye å være stolt av.Jalapeno har mye å være stolt av.Jalapeno har mye å være stolt av.Jalapeno har mye å være stolt av.Jalapeno har mye å være stolt av.Jalapeno har mye å være stolt av.Jalapeno har mye å være stolt av.

Gratulerer med 2 fluer i en smekk
Gammel 22-09-2005, 11:52   #6
Margrete_
Gjest

Gratulerer så masse med full klaff!
  Svar med sitat
Gammel 22-09-2005, 12:28   #7
Fillefransa
Gjest

Sniker meg inn fra februarklubben jeg Arja - så koselig å lese at du har hatt full klaff på forsøket ditt!!!

Masse gratulasjonsklemmer fra en godt voksen vordende mor til en annen
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:54.