Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-04-2015, 18:03   #1
HoppsiDeisi
Seniormedlem

HoppsiDeisi sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,830
HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.
Større stilling rett før permisjon.... Regler ved å tiltrå stilling..

Jeg har blitt forbigått ved en økning av fast stilling tidligere i svangerskapet. Har nå blitt lovet å få denne stillingen etter kamp med forbundet. Problemet er at jeg går snart ut i permisjon og at jeg er sykemeldt fram til da..

Jeg har forstått det slik man må jobbe for å kunne tiltrå stillingen. Men må man jobbe fult? Eller e det nok å være friskmeldt en viss prosent? Jeg er villig til å ofre litt for å rekke tiltrå denne stillingen.. Om jeg så må jobbe en hel dag siste dagen før permisjonsstart.... Noe jeg vet jeg egentlig ikke bør eller greier men for å tjene økonomisk på dette gjør jeg absolutt dette... (Som forøvrig bare er en overgang fra vikariat til fast stilling samme prosent) arb giver forskutterer lønna mi og jeg har endel tillegg som jeg ikke får utbetalt fra nav.. Så det et noen tusen jeg går glipp av om nav skal betale meg den prosenten som nå er vikariat.. (Feriepengegrunnlag, og div tillegg)
Gammel 29-04-2015, 09:14   #2
ninanoor
Supermedlem

ninanoor sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 863
ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.
Sv: Større stilling rett før permisjon.... Regler ved å tiltrå stilling..

Har ingen svar til deg dessverre,men dytter opp tråden din
Gammel 29-04-2015, 12:01   #3
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Du er nødt til å jobbe 100 %. Er du sykemeldt gjelder lønnen du hadde når du ble SM. Men ring nav for å spørre om én dag i 100 % er nok. Og hvordan dere praktisk gjør det (arbeidsgiver må sende inn opplysninger basett på riktige opplysninger også).

Kjipt at duhar blitt forbigått (!!). Skulle tro de visste bedre enn som så I 2015.. godt det ordnet seg, men det koster jo litt.. :-/
Gammel 26-05-2015, 13:40   #4
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,860
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.

Har du fått noe svar fra NAV på dette?
Gammel 06-06-2015, 03:35   #5
HoppsiDeisi
Seniormedlem

HoppsiDeisi sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,830
HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.HoppsiDeisi har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke svar fra NAV men fra fagforening og arb giver..

Stillingen min ble omgjort fra vikariat til fast, dermed hadde jeg allerede tiltrått i stillingen i fjor. Og det var ingen ting å tenke på

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:13.